StemPunt

Korte, duidelijke vragen

Anita

Leuke enquete's,

Prettig, leuk

Betrouwbaar, helder en transparant! Ik doe al jaren mee en heb al meerdere cadeaus mogen uitzoeken met het verzilveren van punten. Er wordt wel erg vaak gevraagd om je profiel te updaten, terwijl er... Betrouwbaar, helder en transparant! Ik doe al jaren mee en heb al meerdere cadeaus mogen uitzoeken met het verzilveren van punten. Er wordt wel erg vaak gevraagd om je profiel te updaten, terwijl er in mijn situatie dan niets veranderd is. Misschien is dat nog op een andere manier in te richten? Verder absoluut geen minpuntjes!

Reactie StemPunt:

Bedankt voor je feedback! Het is inderdaad zo dat wij regelmatig vragen om jouw profiel bij te werken. En het kan natuurlijk voorkomen dat jouw profiel al helemaal bijgewerkt is, in dat geval ben... Bedankt voor je feedback! Het is inderdaad zo dat wij regelmatig vragen om jouw profiel bij te werken. En het kan natuurlijk voorkomen dat jouw profiel al helemaal bijgewerkt is, in dat geval ben je snel klaar. Echter, soms is er misschien iets veranderd en dan kun je dat aangeven. De reden hiervoor is dat onze panelleden uitnodigingen ontvangen voor verschillende onderzoeken en voor verschillende doelgroepen. Om dit zo accuraat mogelijk te doen en jou de tijd van het invullen te besparen als je niet binnen de doelgroep valt, is het van belang dat de profielen helemaal bijgewerkt zijn. Hartelijke groet, Anne Blok Helpdesk StemPunt

Prima organisatie, ik doe al jaren mee!

Reactie StemPunt:

Bedankt voor je feedback, wat ontzettend leuk dat je al zo lang lid bent en met plezier meedoet!

Mariëlle

Erg leuk om aan de vragen lijsten mee te doen

Reactie StemPunt:

Bedankt voor je feedback, ik ben blij dat je zoveel plezier hebt met het meedoen aan de vragenlijsten.

Helpdesk StemPunt

Geen klachten over dit forum

Reactie StemPunt:

Bedankt voor je feedback! Fijn dat je StemPunt zo positief ervaart.

Wilma

Duidelijke vragen/stelling. Leuk the topic of the day!

Reactie StemPunt:

Bedankt voor je feedback!

Leuk om te horen dat je de topics en de vragen leuk en duidelijk vindt.

Vriendelijke groet,

Helpdesk StemPunt

Leuk om enquêtes in te vullen