1967 beoordelingen

1967 Reviews

Mariska

Goede Masterclass waarin veel wordt behandeld en het niveau hoog is. Ik kan er zeker mee verder in mijn werk.

Reactie SRM:

Wat fijn om te lezen, Mariska! Daar zijn we erg blij mee.

Vita

Een leerzame masterclass met een kundige en professionele docent uit de praktijk. Veel voorbeelden gezien waardoor theorie direct terug te zien is in praktijk. Daarnaast ook erg leuk om met mede... Een leerzame masterclass met een kundige en professionele docent uit de praktijk. Veel voorbeelden gezien waardoor theorie direct terug te zien is in praktijk. Daarnaast ook erg leuk om met mede studenten te spreken en te horen wat er bij hun speelt in de organisatie.

Reactie SRM:

We zijn erg blij met je beoordeling, Vita! Dankjewel dat je hem met ons hebt gedeeld! We wensen je veel succes met de opgedane kennis.

Marcella

Ik heb ontzettend veel aan de training gehad. Was zoals zo velen vastgeroest in ingewikkelde taal. Door deze 3-daagse leer je waar je valkuilen zitten, wat je absoluut moet vermijden in taal en wat... Ik heb ontzettend veel aan de training gehad. Was zoals zo velen vastgeroest in ingewikkelde taal. Door deze 3-daagse leer je waar je valkuilen zitten, wat je absoluut moet vermijden in taal en wat dan de creatieve oplossingen zijn.

Reactie SRM:

Bedankt voor je review, Marcella! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

John

Leuke afwisselende training

Reactie SRM:

Wat fijn om te horen, John! Bedankt voor je review.

Charlene

De gekozen locatie had niet voldoende aanmeldingen, vandaar digitaal bijgewoond. Op zich was de tool wel handig en werkte het goed, maar toch gaat mijn voorkeur naar een live meeting.
De...
De lesinhoud was goed, maar vooral bij het stukje inregelen lijkt het mij beter om 2 lesdagen te verzorgen, waardoor je vragen kunt stellen als je al aan een en ander hebt gewerkt. Nu hadden we slechts 20 minuten om iets uit te zoeken/ in te stellen. Achteraf krijg je altijd wel vragen.
Ik had gehoopt dat we nog iets meer ingingen op de analyse en het opsporen van verbeterpunten. Dit vond ik erg basic en summier. Overal een goede aftrap.

Reactie SRM:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Hans

De Masterclass Managen van Mediarelaties, Issues en Crisiscommunicatie geeft een goed overzicht hoe je moet omgaan met issues of crises, zowel vóórdat er wat gebeurt, als wanneer je betrokken raakt... De Masterclass Managen van Mediarelaties, Issues en Crisiscommunicatie geeft een goed overzicht hoe je moet omgaan met issues of crises, zowel vóórdat er wat gebeurt, als wanneer je betrokken raakt bij issues of crisis. Ik haalde er verschillende aandachtspunten (voorbereiding) uit die ik in de praktijk wil oppakken. Goede docent en prettige, interactieve les.

Reactie SRM:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Fabienne

De lessen waren over het algemeen herhaling van wat wij aan voorbereidend werk moesten doen, daar zit een punt van verbetering, ook is het fijn als je persoonlijk op je werk wordt gecontroleerd. Pas... De lessen waren over het algemeen herhaling van wat wij aan voorbereidend werk moesten doen, daar zit een punt van verbetering, ook is het fijn als je persoonlijk op je werk wordt gecontroleerd. Pas dan kan je echt leren van je eigen fouten. Daarnaast waren de docenten enorm enthousiast, dit brachten ze over op onze groep wat aanstekelijk werkte, we bleven gemotiveerd en persoonlijk heb ik de opleiding als zeer leerzaam ervaren. Het sloot perfect aan op mijn huidige werkzaamheden. Nog één punt van verbetering, helderheid over de eind opdracht, verschillende docenten geven op hun eigen manier les, waarbij je bij de één over precies hetzelfde onderwerp andere informatie krijgt als bij de ander. Dit zorgt voor de eind opdracht voor onrust bij medestudenten.

Verder was de locatie goed te bereiken en de verzorging uitmuntend!

Jan-Willem

Was niet helemaal goed voorbereid. Was niet op de hoogte at het handig was om een eigen site te hebben

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback, Jan-Willem! Jammer om te lezen dat je niet op de hoogte was om al een eigen site te hebben. We hopen dat je desondanks de training als leerzaam hebt ervaren.
Met...

Loes

Ik vond het tempo best laag, dat had wat mij betreft iets sneller gemogen. Verder leek het alsof de trainer zich niet optimaal had voorbereid, hij moest heel vaak kijken waar iets ook alweer zat in... Ik vond het tempo best laag, dat had wat mij betreft iets sneller gemogen. Verder leek het alsof de trainer zich niet optimaal had voorbereid, hij moest heel vaak kijken waar iets ook alweer zat in GA4, ook de dingen die gewoon in de presentatie zaten (en die hij dus had kunnen voorbereiden). Daarnaast verwachtte ik dat we de rapportages uitgebreider zouden behandelen. Het ging nu heel erg om het inrichten van GA4 en minder om de rapportages. Ik had het fijner gevonden als we meer waren ingegaan op de rapportages en wat je daar precies mee kunt qua marketing. Hoe de rapportages je helpen bij je marketing kpi's.

Reactie SRM:

Bedankt voor het delen van je feedback, Loes! Goed dat je dit als feedback aangeeft en we zullen dit intern doorzetten. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag.
Met...
SRM

Masterclass werd 45 minuten van tevoren gecanceld.

Reactie SRM:

Wat jammer om te lezen. Mocht je nog geen alternatief hebben ontvangen, neem dan even contact met ons op! Dan assisteren we je graag verder.