SRM

Sanne van Mil

Extreem slechte organisatie die uit zijn op je geld

Lisette

Het is een goede training voor beginners. Iets van voorkennis is wel vereist, gelukkig had ik dit.
Docent deed erg zn best en wist erg veel.
De les is wel kort voor de vele informatie.

Kim

Leuke cursus, fijn les materiaal en een goede uitleg van de docent. Goed bereikbare locatie en perfecte verzorging qua lunch en breaks.
Enige nadeel die ik kan bedenken is dat basis ook echt...
Enige nadeel die ik kan bedenken is dat basis ook echt basis is. Echt vanaf stap 1, omdat ik wat jonger ben pak ik het wat sneller op. De tweede dag was voor mij dan ook leuker.
was bang dat de gevorderde cursus voor mij nog een stap te ver zou zijn geweest. Misschien achteraf had dit wel gekund.

Daisy

Helemaal top! Duidelijke uitleg, goede tips en een fijne trainer! Ik kan hier zeker mee verder.

Goede, enthousiaste docent. Leuke masterclass!

Anja

Boeiende training met enthousiast gedreven docente.
Maria van Krimpen

Prettige opleiding, veel ruimte voor eigen ervaringen en vragen. (te) kleine groep deelnemers maakt het persoonlijk maar soms ongemakkelijk. zeer ervaren docent met veel actuele voorbeelden.

Ik had verwacht dat het al iets meer handvatten zou bieden om zelf aan de slag te gaan. Het was voor mij een beetje langdradig en veel uitleg/theorie over wat het is en wat je ermee kan, maar miste... Ik had verwacht dat het al iets meer handvatten zou bieden om zelf aan de slag te gaan. Het was voor mij een beetje langdradig en veel uitleg/theorie over wat het is en wat je ermee kan, maar miste een beetje dat ik er daadwerkelijk mee aan de slag kan. Dat kwam vooral in het laatste uur aan bod, maar toen was de cursus al bijna voorbij... dus te kort naar m.i.

Erik-Jan

De masterclass Corporate communicatie was een mooie afwisseling van theorie en praktijk. Allereerst omdat de docent zijn eigen praktijkervaring combineert met de lesstof. Ook omdat elk theorieblok... De masterclass Corporate communicatie was een mooie afwisseling van theorie en praktijk. Allereerst omdat de docent zijn eigen praktijkervaring combineert met de lesstof. Ook omdat elk theorieblok uitmondde in een opdracht. Ze gaven voldoende aanleiding om na te denken over corporate communicatie in de eigen organisatie.

Zowel de theorie als de mogelijkheid om te sparren met andere IC adviseurs over actuele vraagstukken vond ik heel waardevol en sluiten goed aan bij mijn dagelijkse werkzaamheden. De eindopdracht... Zowel de theorie als de mogelijkheid om te sparren met andere IC adviseurs over actuele vraagstukken vond ik heel waardevol en sluiten goed aan bij mijn dagelijkse werkzaamheden. De eindopdracht was, tov de lengte / gemiddelde belasting van de opleiding, erg groot en had een aantal verplichte elementen die niet goed aansluiten op de inhoud vd opleiding. Zowel bij mijzelf als bij diverse medestudenten had de examinator en behoorlijk andere kijk op de eindopdracht dan de docent die ons hierin heeft begeleid, dit heeft diverse studenten onnodig veel tijd en energie gekost en maakt het onduidelijk wat "goed" is. Het contact met SRM (o.a. planning vd verschillende modules) verliep vaak rommelig en slordig. De opleiding wordt ook aangeboden als online opleiding, echter is één van de modules (Leiderschap bij verandering) alleen op locatie te volgen.