SRM

1956 beoordelingen

1956 Reviews

Hodo

Ontzettend veel geleerd, niet alleen over het communicatievak maar ook over mijn persoonlijkheid en professionele houding als deskundige. De boeken gebruik ik als naslagwerk, en Karel Winkelaar is... Ontzettend veel geleerd, niet alleen over het communicatievak maar ook over mijn persoonlijkheid en professionele houding als deskundige. De boeken gebruik ik als naslagwerk, en Karel Winkelaar is een top, gepassioneerde en betrokken docent. Heb lof voor hem.

Eline

Ik vond het echt een leerzame én leuke masterclass. Vol met praktische tips die goed toepasbaar zijn in mijn dagelijkse werk. De rollenspellen, het oefenen met verschillende situaties, was ook erg... Ik vond het echt een leerzame én leuke masterclass. Vol met praktische tips die goed toepasbaar zijn in mijn dagelijkse werk. De rollenspellen, het oefenen met verschillende situaties, was ook erg nuttig. Dit helpt je om ook met onverwachte gebeurtenissen om te gaan

Fijne training voor iedereen die door wil groeien in zijn of haar adviseurschap en al genoeg ervaring heeft om te weten dat het niet allemaal vanzelf gaat in de organisatie. Je krijgt goede tools... Fijne training voor iedereen die door wil groeien in zijn of haar adviseurschap en al genoeg ervaring heeft om te weten dat het niet allemaal vanzelf gaat in de organisatie. Je krijgt goede tools mee om te ontdekken wie jij bent, de werkgever en hoe je een goed advies kunt uitbrengen over intentionele communicatie.

Anouk

Helaas was de opleiding niet fysiek, maar digitaal. Dat zorgde ook voor wat chaos omdat de digitale leeromgeving niet heel gebruiksvriendelijk was en er problemen waren met geluid. Bovendien mis je... Helaas was de opleiding niet fysiek, maar digitaal. Dat zorgde ook voor wat chaos omdat de digitale leeromgeving niet heel gebruiksvriendelijk was en er problemen waren met geluid. Bovendien mis je echt wel de visuele cues in de interactie. Ik miste persoonlijk wat meer theorie zodat je echt meer aan de hand meegenomen wordt om te starten met internal branding. Door het werken in kleine groepjes met mensen die ook niet ver waren met internal branding, miste ik wat inspiratie.

Eric

Organisatorisch een chaos met veel annuleringen van masterclasses, veel problemen, slechte communicatie, problemen met materiaal. Helaas een slechte ervaring ondanks dat ik veel leer. Ben er nog... Organisatorisch een chaos met veel annuleringen van masterclasses, veel problemen, slechte communicatie, problemen met materiaal. Helaas een slechte ervaring ondanks dat ik veel leer. Ben er nog mee bezig met zeer veel vertraging door alle problemen.

Bas

Vriendelijke, enthousiaste docent. Dag duurde nét iets te lang, stof sloot goed aan. Boek wat we vooraf kregen en moesten lezen totaal niet. Verder vind ik de locatie niet inspirerend.

Leuke en leerzame training en direct toepasbaar.

Toon

Een goede cursus. Na de voorbereiding goed begrepen hoe de basis werkt. Een goede leraar en fijne locatie.

Fijne docent, goeie opbouw, iets te groot boek.

Kim

Veel inspiratie en ideeën opgedaan, maar niet per se nieuwe kennis. Meer een opfrissing van wat ik al wist. Ik was graag nog meer aan de slag gegaan met het toepassen van de theorie in de praktijk.... Veel inspiratie en ideeën opgedaan, maar niet per se nieuwe kennis. Meer een opfrissing van wat ik al wist. Ik was graag nog meer aan de slag gegaan met het toepassen van de theorie in de praktijk. Ik ben erg te spreken over het studiemateriaal (boek en reader), maar was niet tevreden over de docent die de opleiding verzorgde.