Jeroen

Door de combinatie van theorie en praktijk, met mooie voorbeelden van uit de praktijk van docent Karel Winkelaar, en de fijne samenstelling van de groep, was het een hele leerzame opleiding.

Annemarijn

Echt een super training met een erg goede docent. De informatie binnen de training sloot precies aan bij de kennis die ik al had en er was veel ruimte voor vragen. De docent had duidelijk veel... Echt een super training met een erg goede docent. De informatie binnen de training sloot precies aan bij de kennis die ik al had en er was veel ruimte voor vragen. De docent had duidelijk veel kennis over het onderwerp en kon prettig vertellen. Ook de opbouw van de trainingdag was top. De docent had de training duidelijk op maat aangepast naar de vragen die wij als leerlingen vooraf hadden ingestuurd.

De enige aanmerking op de training is dat er een reader en een boek als lesmateriaal bij de training hoorden, maar de reader had eigenlijk maar weinig toegevoegde waarde mbt de content van de training en het boek heb ik nog niet ontvangen.

Shannen

Zeer interessante training voor marketeers die al redelijk bekend zijn met Google Ads. Er wordt echt dieper ingegaan op de mogelijkheden en er is ook ruimte om in te gaan op vragen over jouw account.

Interessant! Ervaren docent met concrete voorbeelden uit de praktijk. Nuttig en bruikbaar!

Eric

Een aantal zaken kwamen me al bekend voor omdat we binnen ons bedrijf al bezig zijn met persona's en toegankelijkheid van onze website. Ik vond deze training wel leuk omdat ik toch veel zaken heb... Een aantal zaken kwamen me al bekend voor omdat we binnen ons bedrijf al bezig zijn met persona's en toegankelijkheid van onze website. Ik vond deze training wel leuk omdat ik toch veel zaken heb geleerd waar ik mee verder kan. En ik heb ook een hoop nieuwe dingen geleerd.

Itske

Deel 1 was erg leerzaam en nuttig. Toegepast op de praktijk.
Deel 2 sloeg totaal niet aan. Veel te theoretisch en weinig bruisend.

Reactie SRM:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Itske! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Verschillende vragen in een zin...... Daarom maar even hier mijn bevindingen:
Ontevreden over de datum van de training (verzet) en de locaties (geen werkelijk aanbod in de praktijk).
De...
Verschillende vragen in een zin...... Daarom maar even hier mijn bevindingen:
De training werd door 2 afzonderlijke trainers gegeven. Het ochtenddeel was energiek, enthousiast, opbouwend, concreet en toepasbaar voor mijn werk. Dat gold niet voor het middagdeel; te theoretisch, hoog over, abstract en ver weg van de dagelijkse praktijk.
De locatie was top.
In de online leeromgeving was het even zoeken af en toe.
Lesmateriaal: het boek was erg verouderd, ik verwacht bij een dergelijke masterclass materiaal te ontvangen dat nieuw en actueel is.
De ochtend sluit helemaal aan bij de beroepspraktijk, de middag niet.
Ik ben dus wisselend enthousiast.

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...
SRM

Opleidingsmoment werd 2-3x verzet omdat er 'onvoldoende' aanmeldingen waren. Dit werd dan net aangekondigd nadat het inschrijven voor een nieuw STAP moment voorbij was. Switchen werd daardoor vrij... Opleidingsmoment werd 2-3x verzet omdat er 'onvoldoende' aanmeldingen waren. Dit werd dan net aangekondigd nadat het inschrijven voor een nieuw STAP moment voorbij was. Switchen werd daardoor vrij moeilijk. Het systeem e-connect werkt overigens heel goed en overzichtelijk. Ik vond de training wel erg tegenvallen. Veel te langdradig, te veel theorie (die vrijwel 1 op 1 uit het boek was overgenomen). Te vaak iedereen zijn verhalen bespreken. Dit had makkelijk in 1 dag gekund. De tweede dag voelde echt als uitzitten en had ik liever anders besteed. Docent was vriendelijk en kundig. Wel twijfel ik of hij de stof eigen heeft gemaakt of echt in een Growthacking omgeving werkt... Blij dat ik de cursus niet zelf moest betalen. Voor mij geen SRM meer.

Reactie SRM:

Het spijt ons te lezen over je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en... Het spijt ons te lezen over je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Reactie SRM:

Heel erg bedankt voor het delen van je review!

Susan van Gemeren

Fijne, informatieve training! Een goede opbouw en veel ruimte voor vragen en oefenen. Ik kan nu zelf goed aan de slag met Google Anlytics 4. De locatie was goed bereikbaar.

Reactie SRM:

Beste Susan, dat is erg fijn om te lezen, bedankt voor je review!