SRM

SRM Ook benieuwd naar feedback over de webshop SRM? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company663
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen SRM met 8.9/10. Gebaseerd op 663 ervaringen.
Niveau van de training
Documentatie
Kennisniveau docent
Persoonlijke aandacht
Bereikbaarheid / Parkeren
Lesruimte / Lunch
Groepsgrootte

SRM 1 beoordeling

Martijn koetsier is een uitstekende leraar, die meer dan voldoende kennis overdraagt zodat je zelf aan de slag kunt met opdrachten.

Jansen, Sylvio (S.R.)
Jansen, Sylvio (S.R.)
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer bruikbaar, maximaal rendement voor 1 dag, zeer bevlogen docent met rijke voorbeelden uit de praktijk.

Verbeek, Sabine (S.)

De masterclass seo-copywriting gaf me goed inzicht in de werking van zoekmachines en hoe ik van deze kennis handig gebruik kan maken. ook kreeg ik bij deze cursus veel slimme tools voor het optimaliseren van mijn website en die van mijn klanten. sabine verbeek, communicatieadviseur.

SRM 1 beoordeling

De training is heel praktijkgericht. theorie afgewisseld met veel oefening door rollenspellen. dat maakt de training zeer leerzaam in een relatief kort tijdsbestek. de trainer was zeer ervaren en deskundig en kon vragen vanuit de groep goed beantwoorden.

Verheule, Angelique (A.)
Verheule, Angelique (A.)
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik had waarschijnlijk toch eerst beginnerscursus moeten nemen. dag 2 was voor mij minder relevant maar wel erg leuk (wellicht in de toekomst).

SRM 1 beoordeling

De masterclass is een zeer waardevolle toevoeging geweest op de werkzaamheden die wij uitvoeren en op vele zaken toepasbaar.

Kempen, Monique (M.) van
Kempen, Monique (M.) van
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Niet alleen theorie, maar ook voldoende praktijkvoorbeelden het do it weekend is echt een aanrader en leerzaam.

SRM 1 beoordeling

Goede opleiding, veelomvattend zowel theorie als praktijk, heel veel handvatten om direct mee aan de slag te gaan binnen het bedrijf.

SRM 1 beoordeling

Ik vond het heel leerzaam, goed onderbouwd en - zoals bij alle srm-opleidingen - fijn om van iemand in de praktijk les te krijgen.

SRM 1 beoordeling

Ik heb de cursus als zeer positief en leerzaam ervaren. ook met name het weekend was zeer interessant en heb ik veel van opgestoken. 1 klein puntje is dat het onderdeel advertising voor mij nog wel meer aandacht kon krijgen, door daar wellicht twee lessen aan te besteden.

Bedrijfsinformatie

SRM is hét opleidingsinstituut voor beginnende én ervaren professionals in de marketing, marketingcommunicatie, management en communicatie. Met 20 vaste medewerkers en ruim 250 gecertificeerde docenten zetten we ons in voor de professionele ontwikkeling van elke deelnemer aan onze opleidingen.

SRM biedt je een omgeving waarin inspiratie, dialoog en netwerken de basisbegrippen zijn om jouw ambitie te voeden. Met maatwerkopleidingen en opleidingen die voldoen aan de hoogste eisen. Belangrijke bro
Adres
Marnixstraat 317