SRM

SRM Ook benieuwd naar feedback over de webshop SRM? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company736
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen SRM met 8.8/10. Gebaseerd op 736 ervaringen.
Niveau van de training
Documentatie
Kennisniveau docent
Persoonlijke aandacht
Bereikbaarheid / Parkeren
Lesruimte / Lunch
Groepsgrootte

SRM 1 beoordeling

Het is een prima opleiding om een gedegen start in de communicatie te maken. inmiddels werk ik in de communicatie en profiteer ik volop van hetgeen ik heb geleerd. de gemotiveerde en kundige docenten zorgen ervoor dat het geleerde je ook goed bij blijft. het do-it weekend is de eyeopener in deze opleiding. daar heb ik bijzonder veel aan gehad!.

Wisselink, Sanne (S.)

Omdat de opleiding je precies brengt wat het beloofd en volledig aansluit op het communicatievak. de docenten zijn erg kundig en inspirerend. wanneer je het vak al uitvoert zijn sommige onderdelen wat saai omdat je de kennis al hebt, maar een opfris momentje is nooit verkeerd. aanrader!.

Louf, S??verine (S.C.R.)

De docenten zijn de top in hun vakgebied. de kennis die je krijgt is niet alleen up to date, maar ook breed m?t diepgang. veel ludieke en educatieve anekdotes uit de (recente) praktijk. de opleiding heb ik als bijzonder inspirerend ervaren en heeft me veel energie gebracht.

Gil Bus, Marco (M.)

In korte tijd (krap jaar) leer je vele facetten van het online marketing vak kennen. vaak direct toepasbaar in de werkpraktijk, er is aandacht voor handige online marketing tools en het mooie is dat je kennis maakt met collega's vanuit allerlei branches. mentorbegeleiding tijdens analyse is een pre van deze opleiding.

SRM 1 beoordeling

Heel inspirerend en leerzaam. het geleerde heb ik goed in de praktijk toe kunnen passen. vooral het afstudeertraject heeft mij enorm geholpen en laten groeien in mijn rol als communicatie adviseur.

SRM 1 beoordeling
Dijksterhuis- Mulder, Reina (R.)

Op alle onderdelen van het communicatie vak wordt je weer bijgespijkerd. en je wordt echt getraind in je adviesvaardigheden ik vind deze opleiding echt een aanrader voor professionals die beter willen worden in hun vak. de combinatie van colleges, mentormeetings en praktische trainingsweekenden is daarnaast ook goed te combineren met een baan! dus ga ervoor!.

Persoon, Naomi (N.)

Het was een praktische cursus, waarbij ik de theorie direct kon toepassen in de praktijk. soms had wat mij betreft het tempo iets hoger mogen liggen, maar dat zal niet voor iedereen in mijn cursusgroep gelden.

SRM 1 beoordeling

Bij projecten is het belang van communicatie vaak onderbelicht en wordt het 'erbij' gedaan. in de masterclass wordt dit belang duidelijk en hoe je de communicatie als integraal projectresultaat meeneemt. dat is gecombineerd met technieken voor de inhoudelijkheid van de communicatie.

Bühler, Elsje (E.)

Het blijft een gouden formule; eerst de theorie leren en het daarna -met vakgenoten- zelf doen. door het do it weekend leer je je studie/vakgenoten beter kennen en het is even leerzaam om te horen hoe zij in hun werkomgeving communicatie en marketing inzetten.

Steenbergen, Ilse (I.)

Het ligt aan iemands achtergrond of ik de opleiding zou aanbevelen: heb je wel/geen communicatiestudie gedaan, op welk punt sta je in je carri?re? voor mij sloot de opleiding perfect aan op mijn behoeften.

Bedrijfsinformatie

SRM is hét opleidingsinstituut voor beginnende én ervaren professionals in de marketing, marketingcommunicatie, management en communicatie. Met 20 vaste medewerkers en ruim 250 gecertificeerde docenten zetten we ons in voor de professionele ontwikkeling van elke deelnemer aan onze opleidingen.

SRM biedt je een omgeving waarin inspiratie, dialoog en netwerken de basisbegrippen zijn om jouw ambitie te voeden. Met maatwerkopleidingen en opleidingen die voldoen aan de hoogste eisen. Belangrijke bro
Adres
Marnixstraat 317