SRM

Ik had meer verwacht van de opleiding, omdat ik in het begin van dit jaar al een keer lesdag 1 gevolgd heb. De kwaliteit van de docent en studenten was toen veel beter. Nu zat er een student in de... Ik had meer verwacht van de opleiding, omdat ik in het begin van dit jaar al een keer lesdag 1 gevolgd heb. De kwaliteit van de docent en studenten was toen veel beter. Nu zat er een student in de klas, die het niveau naar beneden haalde. Ik vroeg me af, waarom deze student toegelaten is tot deze masterclass.

Op jullie site staat namelijk: De Executive Master Interne Communicatie is bedoeld voor adviseurs en managers die interne communicatie als werkveld hebben met een HR-, marketing- of communicatieachtergrond. Zij zijn (mede)verantwoordelijk voor het interne communicatiebeleid en zijn of worden in de gelegenheid (gesteld) om het geleerde in praktijk te brengen.

Estella

De opleiding zat goed in elkaar. Online is het toch altijd anders dan fysiek, maar daar kan niemand wat aan doen. De docente heeft het prima gedaan.

Manon

Leerzame opleiding. In 2 dagen weer up to date in mijn vakgebied.

Goede theoretische voorbereiding, goede docent die duidelijk kon uitleggen en vooral de vertaling van de theorie naar de praktijk goed kon maken. En de studenten er heel goed bij betrok.

Interessante lessen. Je houdt voornamelijk een spiegel voor je. Je krijgt wijze lessen mee om in de praktijk toe te passen. Vaak is dat het lastigste :).

Top training, veel aan gehad en goed bruikbaar in de praktijk. De kennis van de docent heeft er zeker toe bijgedragen dat het een geslaagde trainging was.

Bianca

De contentstrategie training was zeer waardevol! Een zeer kundige, enthousiaste en meedenkende docente, die de inhoud op een eenvoudige en praktische wijze wist over te brengen. Door het te... De contentstrategie training was zeer waardevol! Een zeer kundige, enthousiaste en meedenkende docente, die de inhoud op een eenvoudige en praktische wijze wist over te brengen. Door het te ondersteunen met praktijkvoorbeelden of inspirerende filmpjes maakten het de inhoud meteen duidelijk. Ook door meteen met opdrachten (digitaal) aan de slag te gaan was ook erg prettig, zodat je het meteen kon toepassen met voorbeelden uit het bedrijf. Volgende stap is nu wel het ook daadwerkelijk toe te gaan passen in de praktijk.

De docent heeft veel kennis van het vak. Het was fijn dat we oefeningen deden in de les, om de stof beter te begrijpen. De lesstof geeft mij meer kennis over het vak, waardoor ik beter advies kan... De docent heeft veel kennis van het vak. Het was fijn dat we oefeningen deden in de les, om de stof beter te begrijpen. De lesstof geeft mij meer kennis over het vak, waardoor ik beter advies kan geven in mijn functie als communicatieadviseur.