SRM

SRM Ook benieuwd naar feedback over de webshop SRM? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company682
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen SRM met 8.9/10. Gebaseerd op 682 ervaringen.
Niveau van de training
Documentatie
Kennisniveau docent
Persoonlijke aandacht
Bereikbaarheid / Parkeren
Lesruimte / Lunch
Groepsgrootte

Keetman, Jan (J.)

Leuke interactieve training door enthousiasmerende vakgenoten/experts nemen je mee buiten je comfortzone die na de training toch goed en vertrouwd aanvoelt en uitnodigt om e.e.a. in de praktijk te brengen!.

Bosma, Jantina (J.S.)

De training was duidelijk, praktijkgericht en op verschillende niveaus goed te volgen. het is prettig om het lesmateriaal in een digitale leeromgeving te kunnen vinden die ook voor schermlezers toegankelijk is.

SRM 1 beoordeling

Het schrijfproces komt van begin tot eind aan de orde. je leert niet alleen van de docent, maar ook van de andere cursisten. de docenten zijn enthousiast, leggen veel uit en geven tips over nuttige bronnen.

Uitstekend (10/10)
Score voor SRM:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Is een mooie, leerzaam en inspirerende masterclass waarin in korte tijd de gehele customer journey wordt doorlopen.

Feije, Xandra (A.S.J.)

Het is voor iedere adviseur helpend in zijn werk om af en toe weer scherp te krijgen via de training waar het om gaat bij adviseren. houding en gedrag staan weer even helemaal centraal en het helpt om je automatismen die niet helpen te doorbreken. ik merk dat mijn bewustwording goed doorwerkt in adviesrol en zit er dan ook weer helemaal lekker in.

Brounts, Donna (D.C.)

De masterclass social media heeft me de juiste tools gegeven om de koers te bepalen van onze social strategie. de trainers zijn professionals met passie voor hun vak.

SRM 1 beoordeling

Ik vond de cursus erg leuk en leerzaam. de leraar was zeer kundig en pakkend. ik had zelf graag iets meer ingegaan op social als reclamekanaal. we hebben hier een halve dag les over gehad van jorn en dat vond ik het meest interessante onderdeel voor mij. weekend was top maar beetje raar en jammer dat onze eigen leraar (paul blok) dit niet begeleidde.

SRM 1 beoordeling
Westra, Marie Antoinette (A.C.M.)

Praktisch, goede voorbeelden uit de praktijk en een handige doorvertaling van theoretische modellen zodat je er gelijk mee in de praktijk aan de slag kunt. mijn collega's zijn al overtuigd :).

SRM 1 beoordeling

Veel input gehad, goede documentatie. op verzoek een opdracht voorbereid, wat ge?ntegreerd zou moeten want dat dwingt tot voorbereiding en nabespreking.

SRM 1 beoordeling

Ik vond de training vrij technisch i.p.v. inhoudelijk hoe je goede seo content schrijft. plus ik vond de trainer niet echt een goeroe op dit gebied en didactisch totaal niet sterk. al deed hij enorm zijn best.

Bedrijfsinformatie

SRM is hét opleidingsinstituut voor beginnende én ervaren professionals in de marketing, marketingcommunicatie, management en communicatie. Met 20 vaste medewerkers en ruim 250 gecertificeerde docenten zetten we ons in voor de professionele ontwikkeling van elke deelnemer aan onze opleidingen.

SRM biedt je een omgeving waarin inspiratie, dialoog en netwerken de basisbegrippen zijn om jouw ambitie te voeden. Met maatwerkopleidingen en opleidingen die voldoen aan de hoogste eisen. Belangrijke bro
Adres
Marnixstraat 317