SRM

Waardevolle training, maar miste enige diepgang over hoe je tot sterke teksten/berichten komt.

Ik vond de docent erg leuk. Veel verhalen over haar ervaringen in de praktijk. Ook het lesmateriaal in e-connect en de online academy vond ik treffend.

Deze docent kende vast z'n vak, maar wist helaas niet te boeien of kennis vlot over te brengen. De verwachting was dat het concreter en beter zou aansluiten bij de dagelijkse praktijk. Dit was... Deze docent kende vast z'n vak, maar wist helaas niet te boeien of kennis vlot over te brengen. De verwachting was dat het concreter en beter zou aansluiten bij de dagelijkse praktijk. Dit was helaas niet het geval. Het lesboek leest zeer prettig en bevat veel handige tips!

Ik had graag wat meer visuele voorbeelden gezien, zodat ik misschien beter kon begrijpen hoe of welke tests er soms worden uitgevoerd en hoe dit er daadwerkelijk uitziet. Verder goed!

Anita

In mijn werk hou ik mij bezig met contentmarketing. Deze training heeft vooral mijn kennis weer opgefrist. Daarnaast heb ik ook handige tips en tricks gekregen, kunnen sparren met medestudenten en... In mijn werk hou ik mij bezig met contentmarketing. Deze training heeft vooral mijn kennis weer opgefrist. Daarnaast heb ik ook handige tips en tricks gekregen, kunnen sparren met medestudenten en praktische voorbeelden gekregen. De docent voegde daar ook kennis vanuit haar eigen werkervaring aan toe. Al met al een praktische training die mij handvaten heeft gegeven om in mijn werk mee aan de slag te gaan.

Veel informatie voor een eerste module. Verwacht van de tweede module meer toegepaste theorie. Zeer bekwame docent.

Alita

Prima compacte training met koppeling theorie en praktijk. Veel aanvullende informatie. Had wel graag nog meer opdrachten gemaakt om theorie ok zelf tpe te passen in de praktijk

Inge

Het A1 gedeelte was wel prima, wel erg theoretisch. Ik zou op zich wel graag wat meer praktijk opdrachten doen in de les. Voorbeeld: Een ondernemer heeft deze website, welke tips kun je hem geven om... Het A1 gedeelte was wel prima, wel erg theoretisch. Ik zou op zich wel graag wat meer praktijk opdrachten doen in de les. Voorbeeld: Een ondernemer heeft deze website, welke tips kun je hem geven om de conversie te verhogen. Of deze online winkelier heeft weinig bezoekers op zijn website hoe zou je dit kunnen verhogen.
Dit soort opdrachten zijn wat mij betreft wel waardevoller.

Het Nima A2 deed ik in een snel tempo (eigen keuze). Ik deed de e-learning variant en ik wilde graag ik april de opleiding afronden. Ik heb de eerste e-learning les gedaan, daarna ben ik aan mijn verslag gaan werken. Helaas kreeg ik als enige feedback op mijn verslag: "ik heb het met plezier gelezen, controleer of alle verplichte onderdelen erin staan' Dat was alles. Gelukkigben ik geslaagd met een 6,5, maar ik had echt wel wat meer feedback willen hebben, want na mijn mondeling examen kwam ik erachter dat er echt wel wat cruciale informatie ontbrak, die ik niet uit het lijstje met verplichte ondelen kon halen. Ik had heel graag gehad dat mijn docent me daar wat meer in had begeleid. Dat was nu niet het geval.

Maaike

Heel fijne en enthousiaste docent. Goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het vak.
Het niveau had een tandje hoger gekund.

Gitta

Ik vond met name de ervaren docent erg prettig lesgeven met veel praktijk en eigen inbreng. Echt een topdocent.