1967 beoordelingen

1967 Reviews

Verschillende vragen in een zin...... Daarom maar even hier mijn bevindingen:
Ontevreden over de datum van de training (verzet) en de locaties (geen werkelijk aanbod in de praktijk).
De...
Verschillende vragen in een zin...... Daarom maar even hier mijn bevindingen:
De training werd door 2 afzonderlijke trainers gegeven. Het ochtenddeel was energiek, enthousiast, opbouwend, concreet en toepasbaar voor mijn werk. Dat gold niet voor het middagdeel; te theoretisch, hoog over, abstract en ver weg van de dagelijkse praktijk.
De locatie was top.
In de online leeromgeving was het even zoeken af en toe.
Lesmateriaal: het boek was erg verouderd, ik verwacht bij een dergelijke masterclass materiaal te ontvangen dat nieuw en actueel is.
De ochtend sluit helemaal aan bij de beroepspraktijk, de middag niet.
Ik ben dus wisselend enthousiast.

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...
SRM

Opleidingsmoment werd 2-3x verzet omdat er 'onvoldoende' aanmeldingen waren. Dit werd dan net aangekondigd nadat het inschrijven voor een nieuw STAP moment voorbij was. Switchen werd daardoor vrij... Opleidingsmoment werd 2-3x verzet omdat er 'onvoldoende' aanmeldingen waren. Dit werd dan net aangekondigd nadat het inschrijven voor een nieuw STAP moment voorbij was. Switchen werd daardoor vrij moeilijk. Het systeem e-connect werkt overigens heel goed en overzichtelijk. Ik vond de training wel erg tegenvallen. Veel te langdradig, te veel theorie (die vrijwel 1 op 1 uit het boek was overgenomen). Te vaak iedereen zijn verhalen bespreken. Dit had makkelijk in 1 dag gekund. De tweede dag voelde echt als uitzitten en had ik liever anders besteed. Docent was vriendelijk en kundig. Wel twijfel ik of hij de stof eigen heeft gemaakt of echt in een Growthacking omgeving werkt... Blij dat ik de cursus niet zelf moest betalen. Voor mij geen SRM meer.

Reactie SRM:

Het spijt ons te lezen over je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en... Het spijt ons te lezen over je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Reactie SRM:

Heel erg bedankt voor het delen van je review!

Susan van Gemeren

Fijne, informatieve training! Een goede opbouw en veel ruimte voor vragen en oefenen. Ik kan nu zelf goed aan de slag met Google Anlytics 4. De locatie was goed bereikbaar.

Reactie SRM:

Beste Susan, dat is erg fijn om te lezen, bedankt voor je review!
SRM

De opleiding was voor mij te theoretisch en sluit niet (voldoende) aan bij mijn beroepspraktijk. Ik had meer aandacht voor de (recente) ontwikkelingen in de digitale marketing en het toepassen van... De opleiding was voor mij te theoretisch en sluit niet (voldoende) aan bij mijn beroepspraktijk. Ik had meer aandacht voor de (recente) ontwikkelingen in de digitale marketing en het toepassen van tools etc.

Reactie SRM:

Jammer dat de opleiding niet aansluit op jouw wensen en beroepspraktijk. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam ervaren hebt.

Sandrien

Uitgebreide kennismaking met de technische aspecten van SEO en daarnaast ook daadwerkelijk aan de slag gaan om content te verbeteren.

Reactie SRM:

Beste Sandrien, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je feedback.

Marielle

Super leuke en interessante training met goede ervaren docenten, die de theorie en praktijk goed met elkaar kunnen combineren.

Reactie SRM:

Beste Marielle, bedankt voor je feedback. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze training. Veel succes toegewenst!
SRM

Ik vond de training goed, maar er had meer uitgehaald kunnen worden. Niet iedereen in de groep was even gemotiveerd en de docent lukte het niet om hen mee te krijgen. We gingen snel door naar een... Ik vond de training goed, maar er had meer uitgehaald kunnen worden. Niet iedereen in de groep was even gemotiveerd en de docent lukte het niet om hen mee te krijgen. We gingen snel door naar een volgend onderwerp als niemand antwoord gaf. Dat vond ik jammer. Ik heb echt veel geleerd, maar er had meet ingezeten vooral omdat alles oppervlakkig bleef. Ik ben van SRM gewend om echt de diepte in te gaan, maar dat was nu niet het geval. Daar was de groep ook te groot voor. Jammer dat er niet meer lessen op locatie in kleinere groepen worden gegeven. Ik denk dat je dan al veel oplost. Dan hoef je ook het beperkte viruele klaslokaal niet te gebruiken.

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback! Jammer om te lezen dat de opleiding niet helemaal voldaan heeft aan je verwachtingen door middel van meerdere factoren. Fijn om te lezen dat je er toch veel van geleerd... Bedankt voor je feedback! Jammer om te lezen dat de opleiding niet helemaal voldaan heeft aan je verwachtingen door middel van meerdere factoren. Fijn om te lezen dat je er toch veel van geleerd hebt en we nemen je feedback intern met ons mee!

Irene

Hans & Dolf geven vol passie deze super interessante cursus. Interactief (I love it), met humor en empathie. Je voelt je direct op je gemak en ze stimuleren je. Topcursus, ik kijk uit naar een... Hans & Dolf geven vol passie deze super interessante cursus. Interactief (I love it), met humor en empathie. Je voelt je direct op je gemak en ze stimuleren je. Topcursus, ik kijk uit naar een vervolg of verdieping hiervan!

Reactie SRM:

Beste Irene, bedankt voor je review. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de cursus. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag!

Eva

Twee dagen van tevoren kregen we pas te horen dat de training doorging. Het lesmateriaal heb ik niet ontvangen. ik kreeg wel de melding van PostNL dat ze het boek door mijn brievenbus hebben gedaan,... Twee dagen van tevoren kregen we pas te horen dat de training doorging. Het lesmateriaal heb ik niet ontvangen. ik kreeg wel de melding van PostNL dat ze het boek door mijn brievenbus hebben gedaan, maar die was leeg. Nu heb ik het nog steeds niet ontvangen. Ik had één medestudent, dus de interactie was niet echt optimaal. Wel hele fijne docent die goed alles kan uitleggen, en fijne leslocatie en voorzieningen

Reactie SRM:

Wat jammer om te lezen, Eva! Is het inmiddels goedgekomen met je studiemateriaal? Mocht je dit nog steeds niet hebben, zou je dan even contact met ons kunnen opnemen? Dan zorgen we er voor dat het... Wat jammer om te lezen, Eva! Is het inmiddels goedgekomen met je studiemateriaal? Mocht je dit nog steeds niet hebben, zou je dan even contact met ons kunnen opnemen? Dan zorgen we er voor dat het alsnog jouw kant op komt.