1966 beoordelingen

1966 Reviews

De lesinhoud was heel uitgebreid. Kreeg in het begin veel informatie over zaken die naar mijn mening niet direct met webcare te maken hadden. Op het laatst werden er heel veel voorbeelden uit de... De lesinhoud was heel uitgebreid. Kreeg in het begin veel informatie over zaken die naar mijn mening niet direct met webcare te maken hadden. Op het laatst werden er heel veel voorbeelden uit de praktijk gegeven. Dat waren er iets te veel. Die tijd had beter gebruikt kunnen worden om nog wat meer opdrachten te maken. Verder was de verbinding van de virtual classroom heel slecht, alhoewel ik Google Chrome gebruikte. Mijn voorkeur gaat uit naar een fysieke training. Op die manier kun je de medecursisten ook beter leren kennen en kun je meer van elkaar leren. Het volgen van de training heeft me zeker iets opgeleverd. Ik weet nu beter wat ik moet doen om een tevreden klant te blijven houden.

Reactie SRM:

Bedankt voor je review. We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! We hopen dat je desondanks de training als leerzaam hebt ervaren.... Bedankt voor je review. We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! We hopen dat je desondanks de training als leerzaam hebt ervaren.
SRM

Sloot goed aan bij beroepspraktijk. Ervaren trainer.

Reactie SRM:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Martine

De training was erg leerzaam. Ik vond het wel jammer dat het niet mogelijk was de les klassikaal te volgen. I

Reactie SRM:

Bedankt voor het delen van je beoordeling! We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek les op locatie had gehad. Helaas is dit niet altijd mogelijk, wanneer er bijvoorbeeld te weinig... Bedankt voor het delen van je beoordeling! We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek les op locatie had gehad. Helaas is dit niet altijd mogelijk, wanneer er bijvoorbeeld te weinig aanmeldingen zijn. We hopen dat je desondanks de training als leerzaam hebt ervaren.

Jeroen

Door de combinatie van theorie en praktijk, met mooie voorbeelden van uit de praktijk van docent Karel Winkelaar, en de fijne samenstelling van de groep, was het een hele leerzame opleiding.

Reactie SRM:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Annemarijn

Echt een super training met een erg goede docent. De informatie binnen de training sloot precies aan bij de kennis die ik al had en er was veel ruimte voor vragen. De docent had duidelijk veel... Echt een super training met een erg goede docent. De informatie binnen de training sloot precies aan bij de kennis die ik al had en er was veel ruimte voor vragen. De docent had duidelijk veel kennis over het onderwerp en kon prettig vertellen. Ook de opbouw van de trainingdag was top. De docent had de training duidelijk op maat aangepast naar de vragen die wij als leerlingen vooraf hadden ingestuurd.

De enige aanmerking op de training is dat er een reader en een boek als lesmateriaal bij de training hoorden, maar de reader had eigenlijk maar weinig toegevoegde waarde mbt de content van de training en het boek heb ik nog niet ontvangen.

Reactie SRM:

Wat fijn om te lezen. Verder nemen we je feedback intern met ons mee. Bedankt voor het delen van je feedback.

Shannen

Zeer interessante training voor marketeers die al redelijk bekend zijn met Google Ads. Er wordt echt dieper ingegaan op de mogelijkheden en er is ook ruimte om in te gaan op vragen over jouw account.

Reactie SRM:

Dat is erg fijn om te horen, Shannen! Bedankt voor je review en deelname.
SRM

Interessant! Ervaren docent met concrete voorbeelden uit de praktijk. Nuttig en bruikbaar!

Reactie SRM:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Eric

Een aantal zaken kwamen me al bekend voor omdat we binnen ons bedrijf al bezig zijn met persona's en toegankelijkheid van onze website. Ik vond deze training wel leuk omdat ik toch veel zaken heb... Een aantal zaken kwamen me al bekend voor omdat we binnen ons bedrijf al bezig zijn met persona's en toegankelijkheid van onze website. Ik vond deze training wel leuk omdat ik toch veel zaken heb geleerd waar ik mee verder kan. En ik heb ook een hoop nieuwe dingen geleerd.

Reactie SRM:

Daar zijn we erg blij mee, Eric! Bedankt voor je beoordeling.

Itske

Deel 1 was erg leerzaam en nuttig. Toegepast op de praktijk.
Deel 2 sloeg totaal niet aan. Veel te theoretisch en weinig bruisend.

Reactie SRM:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Itske! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Verschillende vragen in een zin...... Daarom maar even hier mijn bevindingen:
Ontevreden over de datum van de training (verzet) en de locaties (geen werkelijk aanbod in de praktijk).
De...
Verschillende vragen in een zin...... Daarom maar even hier mijn bevindingen:
De training werd door 2 afzonderlijke trainers gegeven. Het ochtenddeel was energiek, enthousiast, opbouwend, concreet en toepasbaar voor mijn werk. Dat gold niet voor het middagdeel; te theoretisch, hoog over, abstract en ver weg van de dagelijkse praktijk.
De locatie was top.
In de online leeromgeving was het even zoeken af en toe.
Lesmateriaal: het boek was erg verouderd, ik verwacht bij een dergelijke masterclass materiaal te ontvangen dat nieuw en actueel is.
De ochtend sluit helemaal aan bij de beroepspraktijk, de middag niet.
Ik ben dus wisselend enthousiast.

Reactie SRM:

Bedankt voor je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Met...