Ik werd proactief benaderd en geholpen om de juiste opleiding te kiezen na het aanvragen van informatie

Beschrijf hier uw ervaring

Informatie duidelijk, meteen benaderd op een prettige wijze en een afspraak gemaakt om de mogelijkheden te bespreken. Optie gekregen op de geselecteerde opleiding.

Sylvie

Ik werd vrij snel en adequaat geholpen voor de problemen die ik had ondervonden bij het inloggen.

Beschrijf hier uw ervaring

Via de meegestuurde link bekwam ik plots een waaier aan mogelijkheden om opleidingen te volgen, zelfs in mijn eigen streek!

Goede en praktische uitleg.

Beschrijf hier uw ervaring

Net een goede training gehad van Sjoerd. Erg praktijk gericht een een mooie catering.

EcoSense

Late reactie.

Beschrijf hier uw ervaring

Advies naar mijn als bedrijf is duidelijk.
Naar de klant minder goed nieuws. Klant canceled een training, maar moet volgens de voorwaarden gewoon betalen. Is dus eigenlijk weggegooid geld! Advies naar mijn als bedrijf is duidelijk.
Springest had beter kunnen verwijzen naar de leverancier, zijn voorwaarden zijn van toepassing.

Reactie Springest.nl:

Beste EcoSense,
Beste EcoSense,
Bedankt voor jouw feedback. Inmiddels heb je al contact gehad met mijn collega's over een passende oplossing. Mocht je nog vragen hebben of mochten wij jou nog ergens bij kunnen helpen, horen wij het graag.
Josje

JvdP

Prijsvergelijkingen worden niet gecheckt, het betreft een digitaal doorgeefluik. Provisiejagers

Als opleider sta je onderaan de voedselketen. Vragen worden beantwoord met:
Als opleider sta je onderaan de voedselketen. Vragen worden beantwoord met:
We hebben al eens gebeld over je opmerking over '..........'. Het is dus bij ons bekend, als wij actie onder zullen nemen hierin, hoort u dat wel.
Met andere woorden niet zeuren en wel provisies afdragen

Reactie Springest.nl:

Beste JvdP,
Beste JvdP,
Bedankt voor je feedback. Het is jammer om te horen dat je/jullie momenteel ontevreden zijn. Je was al in contact met ons zag ik. Ik heb mijn collega's van de Opleiders Helpdesk gevraagd om nogmaals contact op te nemen zodat zij jullie verder kunnen helpen.
Josje

Zeer efficiënt en effectief geholpen door Springest (adviseur Bas Spijker), echt een heel prettige ervaring!

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn vragen zijn adequaat en snel beantwoord.
Mijn vragen zijn adequaat en snel beantwoord.
Uitzoekwerk door Springest (adviseur Bas Spijker) ivm aansluiting van vooropleiding op gewenste aangeboden opleiding, alsook vraag mbt internationale erkenning van certificering is heel vlot verlopen en vragen terzake goed beantwoord.

Voicemail ingesproken en binnen een dag was mijn probleem opgelost.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring. Ik had een voicemail ingesproken om mijn per ongeluk gedelete account weer actief te maken. En binnen een paar uur kreeg ik bericht dat het account weer was teruggezet.

Maarten

Super behulpzaam en eerlijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima advies gekregen over een green belt training. Niet pusherig qua sales om toch bij hen af te nemen. De optie die ik zelf al had staan werd mij ook aangeraden. Uitermate vriendelijke service

michel v Gelder

Als je zoekende bent naar een passende opleiding, zal springtest je veel zoekwerk uit handen nemen.

Beschrijf hier uw ervaring

Er wordt een duidelijk overzicht geboden met een selectie van opleidingen die bij je zoekterm passen. Heel handig & praktisch

Netjes aan de afgesproken tijd gehouden en snelle beantwoording van de vragen die uit ons onderhoud naar voren waren gekomen

Beschrijf hier uw ervaring

Kreeg op basis van mijn informatie alternatieven aangereikt voor de cursus waarvoor ik in eerste instantie interesse in had. Daar zaten goede alternatieven bij.