Solfelt

R de Wit

Mooie webshop met perfecte service, iets wat ik zelden tref. Adequate reactie op al mijn mails, apps en chats, snelle (persoonlijke!) levering en ophangservice ook heel voorspoedig en netjes... Mooie webshop met perfecte service, iets wat ik zelden tref. Adequate reactie op al mijn mails, apps en chats, snelle (persoonlijke!) levering en ophangservice ook heel voorspoedig en netjes verlopen. Kortom, zeer tevreden.

anoniem

Prima bedrijf, hele vlotte levering en voordat het werd bezorgd werd ik nog gebeld dat de lamp al onderweg was. En alles zeer goed en degelijk ingepakt

Lin

Hele fijne "full"service ervaren. Persoonlijk, deskundig en snel. Dank!

Cas

Ik ben heel blij met mijn aankoop bij Solfelt. Solfelt heeft een groot assortiment van mooie producten. De medewerkers van Solfelt hebben mij goed geadviseerd waardoor ik uiteindelijk de meubels heb... Ik ben heel blij met mijn aankoop bij Solfelt. Solfelt heeft een groot assortiment van mooie producten. De medewerkers van Solfelt hebben mij goed geadviseerd waardoor ik uiteindelijk de meubels heb aangeschaft die perfect passen bij mijn interieur.
De meubels zijn van uitstekende kwaliteit.

Marc

Zeer goeie ervaring met de service van Solfelt. Ik heb afgelopen week een Versmissen stoel besteld en had deze snel in huis. Mijn vragen kon ik gemakkelijk online stellen en ik kreeg snel antwoord.... Zeer goeie ervaring met de service van Solfelt. Ik heb afgelopen week een Versmissen stoel besteld en had deze snel in huis. Mijn vragen kon ik gemakkelijk online stellen en ik kreeg snel antwoord. Ik kan iedereen aanbevelen om hier te bestellen!

Hylke

Mooie producten en zeer behulpzame medewerkers. Goed geholpen bij bestelling uit het buitenland.

Monica

Echt heel blij met mijn nieuwe eetkamerstoelen van Eichholtz! Top service.. dat maakt je niet vaak meer mee! Echt een aanrader!

Lenthe

Heel behulpzame klantendienst, ze hielpen me bij de keuze van het product, gingen tot het uiterste om ook te helpen met de voorraad en ook hun levering is helemaal top. 10/10 !

Stylins

Top bedrijf, echt aan te bevelen!!!
Top bedrijf, echt aan te bevelen!!!
Ondanks dat we 2 dagen van tevoren een wijnklimaatkast besteld hebben heeft Tom van Solfelt er persoonlijk voor gezorgd dat ons gezamenlijke cadeau op tijd werd bezorgd op de verjaardag.
Hartelijk bedankt voor deze snelle en meer dan goede service.

Solfelt

Fijne ervaring, mooie producten, super team. Ontzettend fijn, zoals het hoort, maar tegenwoordig schaar is, dus echt een aanbeveling.