Solfelt

Renée

Wat een top service! Vriendelijk, snel. Hele fijne communicatie en levering. De mannen leveren tot in de huiskamer. Heel erg blij met mijn prachtige en lekker zittende Draaifauteuil Mirage Faux... Wat een top service! Vriendelijk, snel. Hele fijne communicatie en levering. De mannen leveren tot in de huiskamer. Heel erg blij met mijn prachtige en lekker zittende Draaifauteuil Mirage Faux Shearling | Eichholtz.

Paul Hurks

Heel klantvriendelijk. Snelle reactie op vragen en snelle persoonlijke levering aan huis!

Luciano

Top geholpen door Guus! Prachtige bank gekocht too service

Vincent van D.

Mijn aankoop bij Solfelt verliep zorgeloos. We hadden een zeer goede service vanuit Solfelt bij onze Argento L, bij twijfel (wat wij hadden) nemen ze de tijd om goed advies te geven. En goed advies... Mijn aankoop bij Solfelt verliep zorgeloos. We hadden een zeer goede service vanuit Solfelt bij onze Argento L, bij twijfel (wat wij hadden) nemen ze de tijd om goed advies te geven. En goed advies is goud waard! Zowel de zeer snelle bezorging als de montage was super! De monteur was super vriendelijk en nam onze zorgen uit handen en binnen een mum van tijd ging onze gloednieuwe Argento! 10/10 zou ik Solfelt aanbevelen aan iedereen die een eyecatcher zoekt.

Emma van Troost

Geweldige service! Zaterdag besteld, zondag vriendelijk contact gehad en maandag voor 12 uur is onze lamp vakkundig bevestigd. Sneller en beter kan bijna niet.

Hanneke en Frits

Ervaring was ronduit top! Meteen antwoord op onze mail en nog dezelfde middag is de plant door de heren bij ons thuis gebracht en neergezet. Super service! Mooie producten. Niet van echt te... Ervaring was ronduit top! Meteen antwoord op onze mail en nog dezelfde middag is de plant door de heren bij ons thuis gebracht en neergezet. Super service! Mooie producten. Niet van echt te onderscheiden en niet onbelangrijk: de katten laten deze blikvanger met rust;-) Zijn er erg blij mee:-)

Jennifer

Goede en snelle service

Julia Duker

Samen met Guus van Solfelt de showroom van Eichholtz en Dome Deco mogen bezoeken. Supertof om te zien dat deze mensen zo de tijd voor je nemen. Uiteindelijk een mooie bestelling kunnen plaatsen die... Samen met Guus van Solfelt de showroom van Eichholtz en Dome Deco mogen bezoeken. Supertof om te zien dat deze mensen zo de tijd voor je nemen. Uiteindelijk een mooie bestelling kunnen plaatsen die snel binnen kwam. Erg blij met de service van Solfelt! En prachtige spullen natuurlijk ;-)

Irene

Mooi product, snelle levering en prettig telefonisch contact.

Ades

Mooie collectie, uitstekende service, vriendelijk personeel.