Solfelt

Goede service, mooie producten

Ted Mangindaan

Mooi assortiment, uitstekende service

Rinske Van den bos

Zeer tevreden met de communicatie vanaf bestellen tot levering. Daarnaast hebben ze er alles aan gedaan om een verlenging van de stang voor de lamp (ivm ons hoge plafond) bij ons thuis te krijgen.... Zeer tevreden met de communicatie vanaf bestellen tot levering. Daarnaast hebben ze er alles aan gedaan om een verlenging van de stang voor de lamp (ivm ons hoge plafond) bij ons thuis te krijgen. Bedankt mannen!

Willemijn

Snelheid en communicatie boven gemiddeld. Heel tevreden over de service en de installatie van de verlichting, complimenten!

Anits/ Vision for beauty

Mooie zijde plant gekocht voor mijn nieuwe salon werd netjes bezorgd door Solfelt zelf en ter plaatse uitgepakt en neergezet .

Punt

Ik ben zeer tevreden over solfelt. Waren op zoek naar goede eetkamer stoelen, waar ik goed op zitten kon met mijn rug problemen. Meedenkend en eerlijk en goed advies...om de snelle service ook niet... Ik ben zeer tevreden over solfelt. Waren op zoek naar goede eetkamer stoelen, waar ik goed op zitten kon met mijn rug problemen. Meedenkend en eerlijk en goed advies...om de snelle service ook niet te vergeten! Vriendelijk en netjes, echt klasse!

Özlem Durmaz

Een fantastisch bedrijf met geweldige service en niet alleen totdat je iets hebt gekocht !! De naservice heb ik niet eerder mogen ervaren, petje af. De mannen denken en handelen out of the box…en de... Een fantastisch bedrijf met geweldige service en niet alleen totdat je iets hebt gekocht !! De naservice heb ik niet eerder mogen ervaren, petje af. De mannen denken en handelen out of the box…en de artikelen (in mijn geval een bank en fauteuil) zijn van hoge kwaliteit….je kunt het het beste zelf ervaren. Dankjewel Guys !!

Britte

Snelle service, altijd bereikbaar, vriendelijk en prachtige meubels! Heel erg tevreden over Solfelt!

Jordy

Goed geholpen door de klantenservice, product even later besteld en dezelfde avond nog telefonisch contact over een aflevermoment.