Solfelt

Alissa

Zeer fijne ervaring gehad met Solfelt. Zijn positief betrokken bij het bestelproces. En super blij met het product.

Nadia

Zeer tevreden!!! Goeie klantenservice ook zijn de stoelen netjes geleverd!

Laura

Zeer goede ervaring met Solfelt. Zondagavond lamp besteld, maandagmiddag afgeleverd en nog geen week later opgehangen door de lampenman (service van Solfelt). Hele goede communicatie en nette... Zeer goede ervaring met Solfelt. Zondagavond lamp besteld, maandagmiddag afgeleverd en nog geen week later opgehangen door de lampenman (service van Solfelt). Hele goede communicatie en nette medewerkers.

Judith van der Stel

Na lang zoeken vond ik eindelijk onze droomlamp van Eichholtz, maar ik zat nog met een aantal vragen, oa over ons hoge plafond. Via Instagram las ik over Solfelt: daar werden al mijn vragen op een... Na lang zoeken vond ik eindelijk onze droomlamp van Eichholtz, maar ik zat nog met een aantal vragen, oa over ons hoge plafond. Via Instagram las ik over Solfelt: daar werden al mijn vragen op een hele prettige, persoonlijke en professionele manier beantwoord. Ook toen het schip met de lamp erop vertraging opliep, zorgde Solfelt ervoor dat de het ophangen van de lamp zsm na de levering kon gebeuren. Hun samenwerking met De Lampenman is voor klanten ideaal! Wij genieten nu iedere dag van onze Argento als stralend middelpunt van onze woonkeuken.

Nick

Zeer goede service! Een zeer prettige ervaring met het bedrijf.

Mary

Product werd persoonlijk gebracht, opgehaald voor ruiling en weer terug gebracht. Petje af voor zoveel service.
Klantvriendelijkheid die ik van verschillende medewerkers/afdelingen kreeg is een 10 waard!

Hera

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt. Helaas is dit niet altijd vanzelfsprekend. Solfelt (Tom) brengt het echter in de praktijk.
Goede communicatie en stipte levering.
Mogelijkheid tot...
Goede communicatie en stipte levering.
Mogelijkheid tot achteraf betalen of in termijnen.

miriam

Supermooie producten en uitstekende service!

Nicole Welsink

Goede persoonlijke service en mooie producten!