Solfelt

Stylins

Top bedrijf, echt aan te bevelen!!!
Top bedrijf, echt aan te bevelen!!!
Ondanks dat we 2 dagen van tevoren een wijnklimaatkast besteld hebben heeft Tom van Solfelt er persoonlijk voor gezorgd dat ons gezamenlijke cadeau op tijd werd bezorgd op de verjaardag.
Hartelijk bedankt voor deze snelle en meer dan goede service.

Solfelt

Fijne ervaring, mooie producten, super team. Ontzettend fijn, zoals het hoort, maar tegenwoordig schaar is, dus echt een aanbeveling.

Diana

Na een slechte ervaring met een concurrent fantastisch geholpen door de heren van Solfelt! Ze rusten niet voordat je een perfect product in huis hebt. Ze denken met je mee en regelen het gewoon! De... Na een slechte ervaring met een concurrent fantastisch geholpen door de heren van Solfelt! Ze rusten niet voordat je een perfect product in huis hebt. Ze denken met je mee en regelen het gewoon! De branche kan hier een voorbeeld aan nemen. Super blij met mijn Eichholtz krukken. Heel graag nog een keer!

Patrick

Bij een bedrijf dat deze kwaliteit spullen verkoopt, verwacht je ook een hoge service.
Bij onze bestelling hebben ze alles waargemaakt, van de persoonlijke rondleiding door de Eichholtz showroom tot aan de producten die netjes en gebruiksklaar geleverd.

Melanie

Top service! Persoonlijke benadering. Zeer vriendelijk. Ontzettend blij met mijn eetkamer stoelen die persoonlijk werden gebracht.

Myrthe

Snelle en persoonlijke service!

Sylvia Valckx

Niet te geloven ze hebben zo een service dat en de producten binnen 3 dagen binnen en dan bellen ze ook nog op Top!!

Jet

Super service! Kussens stonden per ongeluk per 2 geadverteerd. Werd gebeld door Sofelt, en heb het tweede kussen er nu gratis bij gekregen. Zal hier zeker nog een keer kopen!

Robert

Salontafel van Vermissen was hier het goedkoopst. Na aantal goede beoordelingen van deze site gezien te hebben de tafel besteld. Uitstekende service en goed bereikbaar. Aanrader!

Kees

Top ervaring. Sterlizia plant gekocht, had 'm binnen een week in huis. Staat echt fantastisch naast de bank!