Solfelt

Diana van Dommelen

Toppers! Vriendelijk , snelle levering en alles in elkaar gezet ! Succes 🍀

Marjan

Super goede ervaring !
Wat je besteld wijkt niet af van wat je op de site ziet
Doen wat ze beloven en communiceren helder, korte lijnen

Linda

We hebben een hele positieve ervaring met dit bedrijf. De zijden plant die we besteld hadden is prachtig, en bijna niet van echt te onderscheiden. Het contact en de bezorging was top.

Resy

Levering was snel en ben vriendelijk geholpen

Brouwer

Ontzettend goede service, na enkele maanden viel er tijdens het schoonmaken van onze lamp een glazen bol kapot op de grond. Ik wilde graag een nieuwe bol bestellen, maar deze kreeg ik kosteloos van... Ontzettend goede service, na enkele maanden viel er tijdens het schoonmaken van onze lamp een glazen bol kapot op de grond. Ik wilde graag een nieuwe bol bestellen, maar deze kreeg ik kosteloos van hen opgestuurd! Dat had natuurlijk niet gehoeven en was mijn intensie niet, maar wat een topservice!

Roos

Zeer tevreden!
Het contact met Solfelt was vanaf het begin zeer prettig. Service ook heel goed!!
Zeer tevreden!
We konden de door ons uitgekozen bank uitproberen in de showroom van Eichholtz in Noordwijk, waar we nog een hele rondleiding hebben gekregen. Binnen een paar dagen was de bank geleverd, ook de levering door een partner van Solfelt was heel prettig/goed.
Niets dan lof voor hoe ze het aanpakken! Topbedrijf!

Conny

Mooi product, goede aflevering

Chaimaa

Top winkel, 2x besteld en zeer tevreden! Leveren super snel en zetten het zelfs voor je in elkaar. Hele vriendelijke medewerkers en stemmen met jou af wanneer het uitkomt om te leveren.

Mirjam

Top service! Snelle levering & keurig werk afgeleverd door de monteurs

Andrej

Persoonlijke service, flexibiliteit en mooie product keuze