Solfelt

Ayangil Juristen

Erg fijn bedrijf! Bij ons ging er iets mis met het product, maar er werd snel en zeer vriendelijk gezorgd voor een oplossing.

EE

Hele goede service. Fijn nauw contact over de levering. Super!

Stroeken

Zeer tevreden !!

Snel en duidelijk antwoord op onze vragen.
Eerlijke terugkoppeling omtrent leveringsdatum (werd zelf sneller geleverd)
Korte lijntjes betreft...

Zeer tevreden !!

Snel en duidelijk antwoord op onze vragen.
Eerlijke terugkoppeling omtrent leveringsdatum (werd zelf sneller geleverd)
Korte lijntjes betreft communicatie.

Zeker een aanrader 👍🏻

Rich

Goede ouderwetse service, waar menig bedrijf wat van kan leren.
Klantvriendelijkheid en zeer service gericht. A+++++

David

Aanrader. Goede service. Flexibel en denken mee. Zo hadden wij enkele vragen over combinatie van meubels en of dit wel bij elkaar past. Dit werd opgelost door beeldbellen vanaf de locatie. Verder... Aanrader. Goede service. Flexibel en denken mee. Zo hadden wij enkele vragen over combinatie van meubels en of dit wel bij elkaar past. Dit werd opgelost door beeldbellen vanaf de locatie. Verder goed bereikbaar, ook na normale werktijden. Top. En natuurlijk mooie spullen van goede kwaliteit.

Amien Ghardi

ONE WORD WOW!!
De aftersales & service van dit bedrijf daar kan menig bedrijf wat van leren.

Sophie

Goede service. Ik had een Silk-ka plant besteld en binnen een paar dagen werd hij al bezorgd.

Rosalie

Geweldige service

Wioletta

Zeer tevreden!
Wij hebben een hele positieve ervaring met Solfelt.
Super snelle levering. Top bedrijf!

Destiny

Echt een top bedrijf!! Zeker een aanrader heel vriendelijk ik had vrijdag mijn bestelling geplaatst en werd meteen gebeld dat ze het ook al konden brengen. Kan niet anders Zeggen hoe blij ik ben!... Echt een top bedrijf!! Zeker een aanrader heel vriendelijk ik had vrijdag mijn bestelling geplaatst en werd meteen gebeld dat ze het ook al konden brengen. Kan niet anders Zeggen hoe blij ik ben! Dank jullie wel!