Solfelt

Robert

Salontafel van Vermissen was hier het goedkoopst. Na aantal goede beoordelingen van deze site gezien te hebben de tafel besteld. Uitstekende service en goed bereikbaar. Aanrader!

Kees

Top ervaring. Sterlizia plant gekocht, had 'm binnen een week in huis. Staat echt fantastisch naast de bank!

Denise

Top service! Super vriendelijke jongens en goed geholpen

Miriam

Zeer goede klantenservice. vriendelijke en persoonlijke benadering. Ben supertevreden.

Joseline

Vriendelijke jongens die een hele goede service bieden. Na het persoonlijk komen afleveren van mijn eetkamerstoelen ben ik een paar dagen later nog gebeld of alles naar wens was. Dit noem ik nog... Vriendelijke jongens die een hele goede service bieden. Na het persoonlijk komen afleveren van mijn eetkamerstoelen ben ik een paar dagen later nog gebeld of alles naar wens was. Dit noem ik nog eens klantvriendelijk!

Anja

Wat een topbedrijf! Vriendelijke mensen, goede service en het contact is alsof je elkaar al jaren kent. De bestelde stoelen zijn overigens ook prachtig :)

Pien

Mooie producten en super goede service! Het personeel is vriendelijk, persoonlijk en zeer behulpzaam. Ik raad het zeker aan!

Joyce McClelland

Super service, kwalitatief top meubels, komen afspraken na, eerlijke informatie en prijs kwaliteit verhouding is goed.

Kenney

Erg blij met de geleverde service. Ik had wat vragen over een aantal producten en werd binnen no time kundig te woord gestaan. Uiteindelijk een mooie bestelling kunnen plaatsen en nu super tevreden.

Daan van Straten

Vriendelijk personeel, goede service en erg mooie producten