Solfelt

Chrifou Bouw

Prachtige eetkamerstoelen gekocht.
Snelle en Goede service.

Jessica

Bezoek aan de showroom. Heel uitgebreid geholpen. We waren op zoek naar nieuwe eetkamerstoelen. Er werd echt de tijd genomen en kregen stofstalen mee om thuis nog eens goed te kijken. Uiteindelijk... Bezoek aan de showroom. Heel uitgebreid geholpen. We waren op zoek naar nieuwe eetkamerstoelen. Er werd echt de tijd genomen en kregen stofstalen mee om thuis nog eens goed te kijken. Uiteindelijk geslaagd voor prachtige stoelen.

Rekveld

Geweldig product en top service geleverd!

E. van Keulen

Ik heb hier online een fauteuil gekocht, bijzonder snelle aflevering en service. Prachtige stoel, exact zoals op foto’s, ik mocht hem direct uitproberen. Zeer tevreden klant.

Azzedine

Fantastisch,
Snel! uitstekende service, goede communicatie. sofelt begrijpt hoe je klanten moet behandelen.

Prachtig exclusief bureau gekocht, zeer tevreden!

Semiha San

İk heb een heel mooie Box La Plume Brass Van Eicholtz besteld ben heel tevreden van de service en vriendelijkheid mijn bestelling is ook heel snel aangekomen 🤗👌🏻🙌🏻

Edward

December 2021 mooie barkrukken besteld bij Solfelt en binnen enkele dagen waren ze bezorgd. Tijdens Sinterklaas is er iemand met een nieuwe zwarte spijkerbroek op gaan zitten met als gevolg zwarte... December 2021 mooie barkrukken besteld bij Solfelt en binnen enkele dagen waren ze bezorgd. Tijdens Sinterklaas is er iemand met een nieuwe zwarte spijkerbroek op gaan zitten met als gevolg zwarte afdrukken op de bouclé crème barkruk 😱
Solfelt de volgende dag gebeld en de situatie uitgelegd. Ik kreeg direct schoonmaaktips en ze gingen navraag doen bij de fabrikant of een nieuwe losse zitting mogelijk was.
Binnen 1 week ontving ik kosteloos een nieuwe zitting. Wat een fantastische service vanuit Solfelt. Super bedankt!!
Een blije tevreden klant.

Dave

Super goed geholpen, top service!

Delton

Goede service - altijd bereikbaar - snel en efficiënt.

Sandra van den Bosch

Prachtige kussens. Van zeer goede kwaliteit. Super levering, snel en zeer vriendelijke mensen.