Familie Krawers

De jongeman vroeg toen hij klaar was of ik mijn reactie op de site wou zetten. Nou als je het leest: Keurig gewerkt! Ik zou zeggen ga vooral zo door en misschien tot ooit bij een volgende klus.

Wat is het een drama om op een zondag een betrouwbare slotenmaker te vinden nadat ik mijzelf had buitengesloten. Om een lang verhaal kort te maken; Uiteindelijk ben ik geholpen door dit bedrijf. Ik... Wat is het een drama om op een zondag een betrouwbare slotenmaker te vinden nadat ik mijzelf had buitengesloten. Om een lang verhaal kort te maken; Uiteindelijk ben ik geholpen door dit bedrijf. Ik heb jullie contactgegevens direct opgeslagen voor als ik jullie ooit nog nodig zal hebben

Mandy

Via deze weg wou ik nogmaals bedanken voor de goede service en het uiteindelijke resultaat

Ward Bork

Na uren voor niets hebben gewacht op een ander bedrijf, heb ik contact opgenomen met dit bedrijf. De Slotenmeester was binnen een halfuur ter plaatse!! Had ik dat maar eerder geweten.

Jean Marie

Nog geen uur nadat ik had gebeld stond er een monteur van Slotenmeester bij mij op de stoep.
Vakkundig en snel was de klus gereed en werkt het slotsysteem perfect. Echte aanrader!

Angelique

Gisternacht na het stappen stappen kwam ik mijn huis niet meer in, omdat ik mijn sleutels kwijt had geraakt. Bij deze wil ik de jongeman die mij naar binnen heeft geholpen nogmaals bedanken. Super... Gisternacht na het stappen stappen kwam ik mijn huis niet meer in, omdat ik mijn sleutels kwijt had geraakt. Bij deze wil ik de jongeman die mij naar binnen heeft geholpen nogmaals bedanken. Super bedankt!!

Beoordelingen worden door de enige medewerker zelf geschreven en zijn nep. Oplichter. Slot vervangen kosten 720 euro + een gebroken ruit. Keuringsdienst geeft aan dat de werkelijke kosten van... Beoordelingen worden door de enige medewerker zelf geschreven en zijn nep. Oplichter. Slot vervangen kosten 720 euro + een gebroken ruit. Keuringsdienst geeft aan dat de werkelijke kosten van gebruikte materiaal neerkomen op 44 euro. Kijk uit!

Eersma

Goede samenwerking en betrouwbare monteurs. Kosten vooraf besproken, duidelijkheid en uiterst vriendelijk.

Luuk

Keurige monteur.
Legt alles uit als je wat wilt weten.
Ik heb jullie al aangeraden in onze omgeving