Oplichters!!!
Voor het slot vetvangen bij een hoogbejaarde vrouw rekenen ze €850,-
PAS OP!!
OPLICHTERS!!!

Rick

De garagedeur werkt weer super met dank aan de monteur.

Slotenmaker was er later dan gepland, maar verder uitstekend geholpen.

Margot de Lang

Dom dom dom, sleutels aan de binnenkant van de deur gelaten. Met onze reservesleutel was te deur dus ook niet te openen. Via internet bij dit bedrijf uitgekomen. Tussen het telefoontje en het moment... Dom dom dom, sleutels aan de binnenkant van de deur gelaten. Met onze reservesleutel was te deur dus ook niet te openen. Via internet bij dit bedrijf uitgekomen. Tussen het telefoontje en het moment dat ik weer naar binnen kon, zat welgeteld een uurtje! Nogmaals bedankt voor het snelle handelen vandaag.

Huurderskwartier

Al jaren het vaste contactpunt voor onze huurders (voornamelijk studenten). Altijd bereikbaar voor als iemand zich heeft buitengesloten of problemen heeft met zijn sloten.

Marie-Claire

Wat doe je als je voor het slapen gaan achter komt dat de fiets van je dochter voor de deur is gestolen met de fietssleutels in het slot (waaraan ook de huissleutels zitten…)? Na een belletje kwam... Wat doe je als je voor het slapen gaan achter komt dat de fiets van je dochter voor de deur is gestolen met de fietssleutels in het slot (waaraan ook de huissleutels zitten…)? Na een belletje kwam er een monteur van Slotenmeester. Hij verving de sloten van de voordeur en achterdeur, vakkundig en tegen een vast, heel redelijk tarief. Wij waren al dik tevreden met het resultaat, maar de slotenmaker zèlf vond dat de sleutels nog niet soepel genoeg draaiden. En dus stond hij de volgende dag weer op de stoep om alles nauwkeurig af te stemmen.
Goede vakmensen, goede service, en een redelijke prijs. Echt een aanrader die mannen!

Jacky

Gewoon goede service.

Ronald & Erica

Wij kregen de deur (met driepuntssluiting) naar de tuin niet meer open. Wij hebben Slotenmeester gebeld. Jongeman (ben ff zijn naam kwijt) heeft binnen no time het euvel verholpen. Hulde voor zijn... Wij kregen de deur (met driepuntssluiting) naar de tuin niet meer open. Wij hebben Slotenmeester gebeld. Jongeman (ben ff zijn naam kwijt) heeft binnen no time het euvel verholpen. Hulde voor zijn vakbewaamheid en snelle service! Wij kunnen dit bedrijf van harte aanraden

Peter

Voor 2e keer mijn deur laten openen door dit bedrijf. Het kostte dit keer iets meer, maar dat kwam doordat het zondag is.

Goed geholpen en nog gratis advies gehad