Enorm slecht! Bus zonder reclame , jongen had storingsdienst en was echt aan het slapen! Slot eruit geslepen wat niet nodig was, veel te grote cilinder erop gezet en niet netjes afgewerkt.
Nog...
Nog niet opgelost, want moet nog steeds een nieuw slot in. Kosten 350 euro!!!
Beloofd dezelfde dag nog terug te bellen, over kosten slot, niks meer gehoord. Waardeloos! Jongen begreep er niks van en flink genaaid ! Trap er aub niet in!

Anita Pakers

Laten komen voor het vervangen van onze sloten en de slotenmaker heeft uit zich zelf ook onze klemmende achterdeur weer afgesteld. Dat noem je nog eens service.

Femke Bisschop

Vreselijk

Alexandra

Terrasdeur slot weigerde. Speciale vergrendeling deed helemaal niets meer en blokkeerde. Weekenddienst gebeld en binnen een uur was er iemand die een noodslot heeft ingezet. Het was even een pittige... Terrasdeur slot weigerde. Speciale vergrendeling deed helemaal niets meer en blokkeerde. Weekenddienst gebeld en binnen een uur was er iemand die een noodslot heeft ingezet. Het was even een pittige rekening maar zit ook noodslot bij. Heeft ons prima en heel vakkundig geholpen. Blij met deze snelle en goede service!

Frederique

Ik wou op de voordeur van mijn appartement een extra slot, nadat ik op me gemak naar een slotenmaker had gezocht, kwam ik bij slotenmeester uit. De reviews gaven me de doorslag en nu begrijp ik het.... Ik wou op de voordeur van mijn appartement een extra slot, nadat ik op me gemak naar een slotenmaker had gezocht, kwam ik bij slotenmeester uit. De reviews gaven me de doorslag en nu begrijp ik het. Ook ik ben tevreden hoe alles is verlopen. Vooral de monteur die goed werk heeft afgeleverd en zelfs alle rommel heeft opgeruimd!

Chantal

Snel en professioneel. Nette monteur en goede service. Uitleg over wat ze gaan doen en tips gekregen. Mijn complimenten!

M. Kranendonk

Erg tevreden. Ik had een afgebroken knip in de deur. Nadat ik telefonisch contact had opgenomen met het bedrijf werd er gelijk een afspraak voor een paar uur later gemaakt. De monteur kwam exact op... Erg tevreden. Ik had een afgebroken knip in de deur. Nadat ik telefonisch contact had opgenomen met het bedrijf werd er gelijk een afspraak voor een paar uur later gemaakt. De monteur kwam exact op het afgesproken tijdstip. Hij legde uit wat hij ging doen en hij vroeg me ook goed wat er nu precies gebeurd was, zodat hij de juiste acties kon ondernemen. Na een drie kwartier was hij klaar. De prijs was ook absoluut schappelijk.

Schippers

Paar bedrijven laten langs komen om een offerte op te maken, de keuze is gevallen op Slotenmeester. Van begin tot eind tevreden over hoe ze te werk gaan. Het bedrijf hecht veel waarde aan de... Paar bedrijven laten langs komen om een offerte op te maken, de keuze is gevallen op Slotenmeester. Van begin tot eind tevreden over hoe ze te werk gaan. Het bedrijf hecht veel waarde aan de beoordelingen, vandaar dat ik ook mijn mening deel hier.

Isabella

Ik had me stom genoeg buitengesloten, de slotenmaker was wat later dan afgesproken. Vandaar een 9 als score i.p.v. een 10. Verder ben ik tevreden over hoe het is gegaan.

Allard Otterman

Afgelopen week helaas te maken gehad met een malafide "slotenmaker"

Afgelopen week helaas te maken gehad met een malafide "slotenmaker"

Op advies van de woningbouw contact opgenomen met Slotenmeester. Zij hebben bij ons de sloten die geplaatst zijn vervangen voor kwaliteit sloten.
Dit voor een betaalbare prijs. Ik heb jullie nummer al opgeslagen!