Peter de Laag

De slotenmaker vroeg om mijn achter te laten: Zoals je graag wilt verwachten, een goede service tegen een betaalbare prijs.

Antoinette

Afgelopen nacht kwam er een monteur van dit bedrijf ons helpen. Thuis gekomen van een avondje uit brak de sleutel af in het slot. Via internet bij Slotenmeester uitgekomen. Het was erg koud, maar de... Afgelopen nacht kwam er een monteur van dit bedrijf ons helpen. Thuis gekomen van een avondje uit brak de sleutel af in het slot. Via internet bij Slotenmeester uitgekomen. Het was erg koud, maar de monteur had het snel opgelost.

Anoniem zusterbedrijf slotenmaker

Mooi bedrijf kundig snel en vriendelijke monteurs met kennis van zaken zeker geen oplichters

Gerritsen

Na een poging tot inbraak hebben we onze sloten laten vervangen van ons vakantiehuis. Via internet gezocht naar een slotenmaker. Is altijd even afwachten hoe het zal verlopen, maar wij zijn uiterst... Na een poging tot inbraak hebben we onze sloten laten vervangen van ons vakantiehuis. Via internet gezocht naar een slotenmaker. Is altijd even afwachten hoe het zal verlopen, maar wij zijn uiterst tevreden over de gang van zaken.

Mariska

Van A tot Z verliep het contact goed met dit bedrijf. Tevreden met mijn nieuwe sloten en deurbeslagen.

Willem Raal

`s avonds laat mezelf onhandig buitengesloten. Door Richard snel naar binnen geholpen. Nogmaals bedankt jongen!

Afspraak niet nagekomen. Niet terug gebeld. Telefoon wordt niet opgenomen. 10x gebeld en tel wordt opgenomen en gelijk teruggelegd, dus geen antwoord. Waardeloze firma.

Ben

Zeer tevreden met de service. Van te voren netjes aangegeven wat de kosten zijn.

Claudia

Moest op tijd zijn voor een afspraak en had me buitengesloten. De slotenmaker was er binnen een halfuurtje. Goede service voor een goede prijs! Bedankt slotenmaker!

Mirella

Mijn sleutels kwijt geraakt. Voor de zekerheid mijn sloten laten vervangen