Bram Jansen

Service is top, vriendelijke slotenmakers waren z.s.m gearriveerd nadat ik mijn sleutels kwijt raakte. Ook fijn dat zij soepel zijn met de prijzen.

Heersema

Service zoals je het verwacht als je per ongeluk je zelf hebt buitengesloten. Ik zal jullie zeker aanbevelen!

Lisette van Noord

Door slotenmeester werkt onze schuifpui weer als vanouds. Andere bedrijven kwamen met hoge prijzen aanzetten. Dit bedrijf heeft tegen een redelijke prijs het probleem opgelost.

Bert Arends

Mijn moeder is te oud om een reactie achter te laten, dus doe ik het voor haar. Na een inbraakpoging heb ik Slotenmeester gebeld om de schade te herstellen en het huis extra te beveiligen. De... Mijn moeder is te oud om een reactie achter te laten, dus doe ik het voor haar. Na een inbraakpoging heb ik Slotenmeester gebeld om de schade te herstellen en het huis extra te beveiligen. De monteur heeft topwerk geleverd en was heel geduldig met mijn moeder. Bedankt jongens!

Oplichters!!!
Voor het slot vetvangen bij een hoogbejaarde vrouw rekenen ze €850,-
PAS OP!!
OPLICHTERS!!!

Rick

De garagedeur werkt weer super met dank aan de monteur.

Slotenmaker was er later dan gepland, maar verder uitstekend geholpen.

Margot de Lang

Dom dom dom, sleutels aan de binnenkant van de deur gelaten. Met onze reservesleutel was te deur dus ook niet te openen. Via internet bij dit bedrijf uitgekomen. Tussen het telefoontje en het moment... Dom dom dom, sleutels aan de binnenkant van de deur gelaten. Met onze reservesleutel was te deur dus ook niet te openen. Via internet bij dit bedrijf uitgekomen. Tussen het telefoontje en het moment dat ik weer naar binnen kon, zat welgeteld een uurtje! Nogmaals bedankt voor het snelle handelen vandaag.

Huurderskwartier

Al jaren het vaste contactpunt voor onze huurders (voornamelijk studenten). Altijd bereikbaar voor als iemand zich heeft buitengesloten of problemen heeft met zijn sloten.

Marie-Claire

Wat doe je als je voor het slapen gaan achter komt dat de fiets van je dochter voor de deur is gestolen met de fietssleutels in het slot (waaraan ook de huissleutels zitten…)? Na een belletje kwam... Wat doe je als je voor het slapen gaan achter komt dat de fiets van je dochter voor de deur is gestolen met de fietssleutels in het slot (waaraan ook de huissleutels zitten…)? Na een belletje kwam er een monteur van Slotenmeester. Hij verving de sloten van de voordeur en achterdeur, vakkundig en tegen een vast, heel redelijk tarief. Wij waren al dik tevreden met het resultaat, maar de slotenmaker zèlf vond dat de sleutels nog niet soepel genoeg draaiden. En dus stond hij de volgende dag weer op de stoep om alles nauwkeurig af te stemmen.
Goede vakmensen, goede service, en een redelijke prijs. Echt een aanrader die mannen!