Goede en eerlijke service, zoals je het graag verwacht.

Ik belde en ze kwamen na een uurtje ongeveer!
1 slotje vervangen, 350,- en door de telefoon werd er gezegt 50-80,-
Moest contant afreken en de factuur zou wel in de bus verschijnen,...
Ik belde en ze kwamen na een uurtje ongeveer!
1 slotje vervangen, 350,- en door de telefoon werd er gezegt 50-80,-
Moest contant afreken en de factuur zou wel in de bus verschijnen, nooit meer iets gekregen en als ik contact op neem of mail weten ze van niks OPLICHTERS!!!

Karin

Desgevraagds mijn mening: monteur heeft vriendelijk met spoed mijn voordeur slot vervangen.

Ik ben net naar binnen geholpen door een slotenmaker van dit bedrijf. Top gewerkt en ook netjes alles opgeruimd.

Johanna

Een bedrijf waar ze echt nog service verlenen! (ervaring met een malafide slotenmakersbedrijf)

Van A tot Z verliep het contact goed. Bedankt nog!

Gisteren heeft een slotenmaker mijn garageslot vervangen voor maar liefst 600 euro. Mocht er 2 uur niet aankomen, vandaag probeer ik het en het werkt helemaal niet. Deur was niet eens op slot en het... Gisteren heeft een slotenmaker mijn garageslot vervangen voor maar liefst 600 euro. Mocht er 2 uur niet aankomen, vandaag probeer ik het en het werkt helemaal niet. Deur was niet eens op slot en het slot past helemaal niet.
Telefoons zijn opeens onbereikbaar.

Als u zich afvraagt waarom ik toch het bedrijf aanbevelen heb aangekruist, nou dat is omdat anders je een berichtje krijgt dat negatieve reacties 5 dagen moeten wachten en ik betwijfel sterk of ze er dan wel opkomen.

Gisteren heeft een slotenmaken voor maar liefst 600 euro mijn garageslot vervangen. Mocht er minstens 2 uur niet aankomen, dus pas de volgende dag gekeken.
Deur niet op slot en kan ook met...
Deur niet op slot en kan ook met geen mogelijkheid op slot.
Vervolgens geen gehoor op telefoons en apps.
Wat is dit voor net bedrijf?

Van der Gaag

Via Slotenmeester de sloten vervangen van onze vakantiehuis. Wat gelijk opviel is dat de monteur netjes en professioneel aan het werk was. Naderhand ook nog adviezen gekregen over bepaalde sloten en... Via Slotenmeester de sloten vervangen van onze vakantiehuis. Wat gelijk opviel is dat de monteur netjes en professioneel aan het werk was. Naderhand ook nog adviezen gekregen over bepaalde sloten en sluitingen. Liefst geef ik een 10, maar mijn motto is het kan altijd beter.

Arjan lirden

Het slot van mijn appartement moest met spoed vervangen worden. Na het eerste gesprek werd er snel gehandeld. Mijn deur kan nu weer goed op slot en open.