Peter

Voor 2e keer mijn deur laten openen door dit bedrijf. Het kostte dit keer iets meer, maar dat kwam doordat het zondag is.

Goed geholpen en nog gratis advies gehad

R. Veerman

Als er ingebroken is in je eigen huis, wil je graag snel geholpen worden. Chapeau voor deze jongens! Snel en professioneel alle inbraakschade hersteld.

Alfons

Oplichters, knoeiers kortom nooit zaken meedoen.
Oplichters, knoeiers kortom nooit zaken meedoen.
Deur was in slot gevallen met sleutels aan binnenkant. eindresultaat 500 euro aftikken (1/2 uur werk). deur beschadigd en 5 punts slot kapot. bij weg gaan kansloze opmerking van knoeier( kan het geen monteur nomen) 2 uur slot niet gebruiken omdat er nieuw vet in zit. Daarna bleek dat slot compleet geruïneerd te zijn door onkunde.
Al 2 weken bezig met contact te krijgen, voicemails ingesproken, gemaild, gesmst. Geen contact meer mogelijk met bedrijf

Goede en eerlijke service, zoals je het graag verwacht.

Ik belde en ze kwamen na een uurtje ongeveer!
1 slotje vervangen, 350,- en door de telefoon werd er gezegt 50-80,-
Moest contant afreken en de factuur zou wel in de bus verschijnen,...
Ik belde en ze kwamen na een uurtje ongeveer!
1 slotje vervangen, 350,- en door de telefoon werd er gezegt 50-80,-
Moest contant afreken en de factuur zou wel in de bus verschijnen, nooit meer iets gekregen en als ik contact op neem of mail weten ze van niks OPLICHTERS!!!

Karin

Desgevraagds mijn mening: monteur heeft vriendelijk met spoed mijn voordeur slot vervangen.

Ik ben net naar binnen geholpen door een slotenmaker van dit bedrijf. Top gewerkt en ook netjes alles opgeruimd.

Johanna

Een bedrijf waar ze echt nog service verlenen! (ervaring met een malafide slotenmakersbedrijf)

Van A tot Z verliep het contact goed. Bedankt nog!