Luuk

Keurige monteur.
Legt alles uit als je wat wilt weten.
Ik heb jullie al aangeraden in onze omgeving

Mag ook een keer gezegd worden als er goed werk word geleverd. Onze sloten kundig vervangen na een inbraak helaas.

Dit bedrijf heeft mij goed en snel geholpen nadat ik mijzelf had buitengesloten.

Iedema

Ik kan niet anders zeggen dan dat jullie je werk goed doen. Chapeau!

Onlangs de deur achter me dichtgetrokken met de sleutel nog in het slot. Hulp ingeroepen van de "Slotenmeester". Die was snel ter plaatse. Het slot werd uitgeboord, en er is een nieuwe cilinder... Onlangs de deur achter me dichtgetrokken met de sleutel nog in het slot. Hulp ingeroepen van de "Slotenmeester". Die was snel ter plaatse. Het slot werd uitgeboord, en er is een nieuwe cilinder geplaatst. De rekening was ZEER HOOG! Uiboren van het slot was niet nodig geweest. De deur kon zeer eenvoudig met een hulpmiddel worden geopend. De cilinder is ook niet goed geplaatst. Contact met de slotenmeesteris zeer moeilijk. Men houdt zich niet aan gemaakte afspraken en men neemt vervolgens de telefoon niet meer op. Blijkbaar kent men het nummer!! Het bedrijf acht ik zeer onbetrouwbaar en il voel me opgelicht.

Na een behoorlijk slechte ervaring met een malafide slotenmakersbedrijf, heeft Slotenmeester het probleem met mijn slot wel opgelost en tegen een normale marktprijs.

D&M Auto's

Dit bedrijf is nou een voorbeeld voor anderen. Geen wazige prijsopgave of personeelsleden. Duidelijke afspraken die ze na kwamen. Wat ze hebben gedaan? Mijn bedrijfspand extra beveiligd.

Marloes

Afspraak gemaakt en de zelfde dag nog de sloten van mijn nieuwe woning laten vervangen.

Fam. Sneijder

De slotenmaker was later dan afgesproken.
Maar over het resultaat zijn wij uiterst tevreden.

Gisteravond had ik mezelf buitengesloten. Snel geholpen door een slotenmaker van dit bedrijf. Top gedaan jongen