Allard Otterman

Afgelopen week helaas te maken gehad met een malafide "slotenmaker"

Afgelopen week helaas te maken gehad met een malafide "slotenmaker"

Op advies van de woningbouw contact opgenomen met Slotenmeester. Zij hebben bij ons de sloten die geplaatst zijn vervangen voor kwaliteit sloten.
Dit voor een betaalbare prijs. Ik heb jullie nummer al opgeslagen!

Bedankt voor de snelle en goede service!

Familie Nuiten

Gisternacht is er geprobeerd in te breken. De jonge monteur heeft net alles hersteld en afgewerkt. Ik schrijf deze review, omdat de jongeman graag onze ervaring wou weten.

Jansen

Zeer slechte ervaringen. Ben er met beide voeten ingetrapt. Komen met een oud busje voor rijden zonder reclame. Zeggen dan dat het slot in orde is maar dat de cylinder defect is, dit doen ze door de... Zeer slechte ervaringen. Ben er met beide voeten ingetrapt. Komen met een oud busje voor rijden zonder reclame. Zeggen dan dat het slot in orde is maar dat de cylinder defect is, dit doen ze door de sleutel baard te beschadigen. Uiteindelijk is het probleem niet opgelost waar ze voor komen maar wel €400 lichter !!!

Kruger

In slotenmakersland is het blijkbaar lastig een slotenmaker te vinden op zondag! Uiteindelijk heeft Slotenmeester ons geholpen. Nog tips gekregen om te voorkomen dat we ons zelf weer buitensluiten.

N. Lang

Ik kan de positieve reacties alleen maar bevestigen. Zou zeggen: ga vooral zo door!

Bram Jansen

Service is top, vriendelijke slotenmakers waren z.s.m gearriveerd nadat ik mijn sleutels kwijt raakte. Ook fijn dat zij soepel zijn met de prijzen.

Heersema

Service zoals je het verwacht als je per ongeluk je zelf hebt buitengesloten. Ik zal jullie zeker aanbevelen!

Lisette van Noord

Door slotenmeester werkt onze schuifpui weer als vanouds. Andere bedrijven kwamen met hoge prijzen aanzetten. Dit bedrijf heeft tegen een redelijke prijs het probleem opgelost.

Bert Arends

Mijn moeder is te oud om een reactie achter te laten, dus doe ik het voor haar. Na een inbraakpoging heb ik Slotenmeester gebeld om de schade te herstellen en het huis extra te beveiligen. De... Mijn moeder is te oud om een reactie achter te laten, dus doe ik het voor haar. Na een inbraakpoging heb ik Slotenmeester gebeld om de schade te herstellen en het huis extra te beveiligen. De monteur heeft topwerk geleverd en was heel geduldig met mijn moeder. Bedankt jongens!