wendy

Verschrikkelijk, eerste x Appte ze een uur na afgesproken tijd dat ze niet kwamen. Nieuwe afspraak gemaakt, waren ze er weer niet, 2x gebeld of ze nog wel kwamen, waren onderweg, niemand meer gezien... Verschrikkelijk, eerste x Appte ze een uur na afgesproken tijd dat ze niet kwamen. Nieuwe afspraak gemaakt, waren ze er weer niet, 2x gebeld of ze nog wel kwamen, waren onderweg, niemand meer gezien en niemand meer kunnen bereiken.

Jozef

Vriendelijk, snel en een vakkundig bedrijf. De communicatie is erg goed en ze komen afspraken na!!!Daarnaast zijn er geen voorrijkosten, wat een grote plus is.

Fam. Prins

Door Noud één meerpuntsluiting laten aanbrengen op de voordeur. Noud is echt een aardige gast die goed werk levert! Ook niet vies van om extra informatie en advies te geven. Ook toen na een dag het... Door Noud één meerpuntsluiting laten aanbrengen op de voordeur. Noud is echt een aardige gast die goed werk levert! Ook niet vies van om extra informatie en advies te geven. Ook toen na een dag het slot op de voordeur toch niet zo lekker sloot, direct contact gehad om het te verhelpen. Noud, goodjob!

Kuijpers

De slotenmaker vroeg of ik specifiek hier mijn mening kon achterlaten, vandaar mijn mening hier over dit bedrijf: Wij hadden een probleem met onze meerpuntssluiting, eerst 2 andere bedrijven laten... De slotenmaker vroeg of ik specifiek hier mijn mening kon achterlaten, vandaar mijn mening hier over dit bedrijf: Wij hadden een probleem met onze meerpuntssluiting, eerst 2 andere bedrijven laten komen en zij konden het allebei niet oplossen! In contact gekomen met Slotenmeester en zij hebben het wel opgelost.

Ristan Groot

Wel zo fijn, als je buitengesloten staat en er kan een slotenmaker snel langs komen en dat ook volgens mij voor een redelijke prijs.

Rens Woudens

Vorige week donderdag gebeld, vrijdag zijn ze langs geweest voor een offerte en vandaag is alles erin gezet. Ze waren ook flexibel qua tijdsplanning. Ben bij dit bedrijf uitgekomen door een kennis... Vorige week donderdag gebeld, vrijdag zijn ze langs geweest voor een offerte en vandaag is alles erin gezet. Ze waren ook flexibel qua tijdsplanning. Ben bij dit bedrijf uitgekomen door een kennis van ons.

Rikkers

Was eerst nog voorzichtig, omdat ik eigenlijk alleen maar goede beoordelingen zag op de site. Een bedrijf krijgt toch ook wel eens klachten? Maar nu begrijp ik hoe ze aan zulke goede beoordelingen... Was eerst nog voorzichtig, omdat ik eigenlijk alleen maar goede beoordelingen zag op de site. Een bedrijf krijgt toch ook wel eens klachten? Maar nu begrijp ik hoe ze aan zulke goede beoordelingen komen. Van begin (1e telefoontje) tot eind (betaling) ben ik tevreden hoe het is gegaan. Ook van mij dus een dikke 10.

Yvan Krenter

Achterdeur weigerde om nog open te gaan. Jongeman heeft kundig de deur open gemaakt en gelijk een goed slot in gezet.

Mevrouw van Sluys

Blij met deze slotenmaker, daar ik eerst een malafide slotenmaker bedrijf had in gehuurd. Ik kreeg een prachtig nieuwslot, met 3 nieuwe sleutels en een mooi afdekplaatje aan de voorkant. Hij kwam om... Blij met deze slotenmaker, daar ik eerst een malafide slotenmaker bedrijf had in gehuurd. Ik kreeg een prachtig nieuwslot, met 3 nieuwe sleutels en een mooi afdekplaatje aan de voorkant. Hij kwam om 18:00 uur helpen, terwijl zijn tijd er eigenlijk opzat. Toch moet ik iets vertellen, want de andere dag keek ik naar mijn kozijn, dat zag er niet uit, dat was schrikken. Heb ik deze meneer nog voor terug gebeld. Omdat ook het blok in het kozijn vervangen werd, kan het voorkomen, dat er veel ruimte over is in het kozijn. Maar daar kan de slotenmaker, niets aan doen. Want meestal is het door een schilder netjes dicht gekit en geschilderd, zodat je er niets van ziet. Als het eruit moet kun je dus best schrikken van de ruimte, om het slot heen. Dat had ik dus ook. Toen ik het oude er nog eens bij pakte, zag ik heel veel oude kit er rond zitten. Dus ik bied hierbij de aardige slotenmaker mijn welgemeende excuses aan, voor mijn onwetendheid. En dank u nogmaals voor uw hulp. Ik schrijf dit er expres bij, want het is jammer, als iemand je goed helpt en door een misverstand een moment denkt van niet. Marina.

Enorm slecht! Bus zonder reclame , jongen had storingsdienst en was echt aan het slapen! Slot eruit geslepen wat niet nodig was, veel te grote cilinder erop gezet en niet netjes afgewerkt.
Nog...
Nog niet opgelost, want moet nog steeds een nieuw slot in. Kosten 350 euro!!!
Beloofd dezelfde dag nog terug te bellen, over kosten slot, niks meer gehoord. Waardeloos! Jongen begreep er niks van en flink genaaid ! Trap er aub niet in!