Rai

Snel en betaalbaar geholpen nadat ik mijn sleutels domweg aan de binnenkant had laten liggen

Peter garan

Goede service

Rita Lengers

Net geholpen door een slotenmaker van dit . Zoals ik net ook aan jou aangaf, ben blij dat jullie bestaan. Anders stond ik nog steeds buitengesloten

Tijssen

Ronduit prima

wendy

Verschrikkelijk, eerste x Appte ze een uur na afgesproken tijd dat ze niet kwamen. Nieuwe afspraak gemaakt, waren ze er weer niet, 2x gebeld of ze nog wel kwamen, waren onderweg, niemand meer gezien... Verschrikkelijk, eerste x Appte ze een uur na afgesproken tijd dat ze niet kwamen. Nieuwe afspraak gemaakt, waren ze er weer niet, 2x gebeld of ze nog wel kwamen, waren onderweg, niemand meer gezien en niemand meer kunnen bereiken.

Jozef

Vriendelijk, snel en een vakkundig bedrijf. De communicatie is erg goed en ze komen afspraken na!!!Daarnaast zijn er geen voorrijkosten, wat een grote plus is.

Fam. Prins

Door Noud één meerpuntsluiting laten aanbrengen op de voordeur. Noud is echt een aardige gast die goed werk levert! Ook niet vies van om extra informatie en advies te geven. Ook toen na een dag het... Door Noud één meerpuntsluiting laten aanbrengen op de voordeur. Noud is echt een aardige gast die goed werk levert! Ook niet vies van om extra informatie en advies te geven. Ook toen na een dag het slot op de voordeur toch niet zo lekker sloot, direct contact gehad om het te verhelpen. Noud, goodjob!

Kuijpers

De slotenmaker vroeg of ik specifiek hier mijn mening kon achterlaten, vandaar mijn mening hier over dit bedrijf: Wij hadden een probleem met onze meerpuntssluiting, eerst 2 andere bedrijven laten... De slotenmaker vroeg of ik specifiek hier mijn mening kon achterlaten, vandaar mijn mening hier over dit bedrijf: Wij hadden een probleem met onze meerpuntssluiting, eerst 2 andere bedrijven laten komen en zij konden het allebei niet oplossen! In contact gekomen met Slotenmeester en zij hebben het wel opgelost.

Ristan Groot

Wel zo fijn, als je buitengesloten staat en er kan een slotenmaker snel langs komen en dat ook volgens mij voor een redelijke prijs.

Rens Woudens

Vorige week donderdag gebeld, vrijdag zijn ze langs geweest voor een offerte en vandaag is alles erin gezet. Ze waren ook flexibel qua tijdsplanning. Ben bij dit bedrijf uitgekomen door een kennis... Vorige week donderdag gebeld, vrijdag zijn ze langs geweest voor een offerte en vandaag is alles erin gezet. Ze waren ook flexibel qua tijdsplanning. Ben bij dit bedrijf uitgekomen door een kennis van ons.