Elisa Boeket

Tussen mijn telefoontje en het moment dat ik weer mijn huis in kwam, zat welgeteld een uurtje. Nogmaals bedankt!

Pepijn

Inbraakpreventieve maatregelen toegepast door Slotenmeester

Top bedrijf met vriendelijke mensen

Oplichters zijn het. Voor de vervanging van een cilinderslot werd 223 euro gerekend. Bij een gerenommeerd ander bedrijf bleek dit bij navraag nog geen 100 euro te zijn.

Mosselman

3 nieuwe sloten waarvan 2 met veiligheidsbeslag laten zetten na een insluiping. Dezelfde avond nog hingen de klinken van een van de sloten helemaal los. Daar waar ik eerst gelijk een afspraak kon... 3 nieuwe sloten waarvan 2 met veiligheidsbeslag laten zetten na een insluiping. Dezelfde avond nog hingen de klinken van een van de sloten helemaal los. Daar waar ik eerst gelijk een afspraak kon maken krijg ik nu niemand meer te pakken voor herstelwerkzaamheden onder garantie. Twee afspraken gemaakt maar er kwam niemand opdagen. Nu blijken ze zowel telefonisch als per mail totaal niet meer bereikbaar. Zeer slecht!

Ans

Zowel het advies als de uitvoering van de werkzaamheden waren perfect

Meeuwenberg

Wij hebben, na slecht afgeleverd werk van een ander slotenmakersbedrijf, dit bedrijf ingeschakeld. Zij hebben netjes alle problemen verholpen.

Weten waar ze het over hebben. Jullie telefoonnummer heb ik opgeslagen!

Ward

De andere goede beoordelingen kan ik alleen maar bevestigen.
Wij stonden buitengesloten, de monteur heeft ons goed geholpen.

Jennifer

Duidelijk uitleg gekregen door de telefoon over de opties en kosten voor nieuwe sloten.
Afspraken zijn goed nagekomen.