Chantal

Snel en professioneel. Nette monteur en goede service. Uitleg over wat ze gaan doen en tips gekregen. Mijn complimenten!

M. Kranendonk

Erg tevreden. Ik had een afgebroken knip in de deur. Nadat ik telefonisch contact had opgenomen met het bedrijf werd er gelijk een afspraak voor een paar uur later gemaakt. De monteur kwam exact op... Erg tevreden. Ik had een afgebroken knip in de deur. Nadat ik telefonisch contact had opgenomen met het bedrijf werd er gelijk een afspraak voor een paar uur later gemaakt. De monteur kwam exact op het afgesproken tijdstip. Hij legde uit wat hij ging doen en hij vroeg me ook goed wat er nu precies gebeurd was, zodat hij de juiste acties kon ondernemen. Na een drie kwartier was hij klaar. De prijs was ook absoluut schappelijk.

Schippers

Paar bedrijven laten langs komen om een offerte op te maken, de keuze is gevallen op Slotenmeester. Van begin tot eind tevreden over hoe ze te werk gaan. Het bedrijf hecht veel waarde aan de... Paar bedrijven laten langs komen om een offerte op te maken, de keuze is gevallen op Slotenmeester. Van begin tot eind tevreden over hoe ze te werk gaan. Het bedrijf hecht veel waarde aan de beoordelingen, vandaar dat ik ook mijn mening deel hier.

Isabella

Ik had me stom genoeg buitengesloten, de slotenmaker was wat later dan afgesproken. Vandaar een 9 als score i.p.v. een 10. Verder ben ik tevreden over hoe het is gegaan.

Allard Otterman

Afgelopen week helaas te maken gehad met een malafide "slotenmaker"

Afgelopen week helaas te maken gehad met een malafide "slotenmaker"

Op advies van de woningbouw contact opgenomen met Slotenmeester. Zij hebben bij ons de sloten die geplaatst zijn vervangen voor kwaliteit sloten.
Dit voor een betaalbare prijs. Ik heb jullie nummer al opgeslagen!

Bedankt voor de snelle en goede service!

Familie Nuiten

Gisternacht is er geprobeerd in te breken. De jonge monteur heeft net alles hersteld en afgewerkt. Ik schrijf deze review, omdat de jongeman graag onze ervaring wou weten.

Jansen

Zeer slechte ervaringen. Ben er met beide voeten ingetrapt. Komen met een oud busje voor rijden zonder reclame. Zeggen dan dat het slot in orde is maar dat de cylinder defect is, dit doen ze door de... Zeer slechte ervaringen. Ben er met beide voeten ingetrapt. Komen met een oud busje voor rijden zonder reclame. Zeggen dan dat het slot in orde is maar dat de cylinder defect is, dit doen ze door de sleutel baard te beschadigen. Uiteindelijk is het probleem niet opgelost waar ze voor komen maar wel €400 lichter !!!

Kruger

In slotenmakersland is het blijkbaar lastig een slotenmaker te vinden op zondag! Uiteindelijk heeft Slotenmeester ons geholpen. Nog tips gekregen om te voorkomen dat we ons zelf weer buitensluiten.

N. Lang

Ik kan de positieve reacties alleen maar bevestigen. Zou zeggen: ga vooral zo door!