Hendriks

Uitstekend geholpen, duidelijkheid over de prijs en zeer vriendelijke monteur.

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekend geholpen, duidelijkheid over de prijs en zeer vriendelijke monteur.

Lisette

Goed bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke en vriendelijke uitleg aan de telefoon. Aardige monteur die zijn vak verstaat.

Albert van der Mooren

Extra slot goed en vakkundig geplaatst

uitstekend

Ton van der Velden

Prettig eerste kontakt telefonisch daarna via mail uitgebreide informatie met corid 19

Beschrijf hier uw ervaring

Keurig op tijd was de monteur aanwezig na telefonische melding.Probleem met raamhendel keurig opgelost.

Arjan

Vriendelijke en professionele bejegening bij het plannen van een upgrade van de sloten, met prima service

Sonja

Slot tussendeur van keuken naar bijkeuken en garage kapot.

Beschrijf hier uw ervaring

Paar weken terug (zondag natuurlijk) was het slot van een tussendeur kapot. Geen beweging in te krijgen en konden daardoor geen gebruik maken van de garage en bijkeuken. Telefonisch contact... Paar weken terug (zondag natuurlijk) was het slot van een tussendeur kapot. Geen beweging in te krijgen en konden daardoor geen gebruik maken van de garage en bijkeuken. Telefonisch contact opgenomen en een zeer goede tip gekregen. Hierdoor, weliswaar met wat moeite, geknutsel, kracht en geduld de deur zonder schade opengekregen. Nieuw slot erin en klaar! Heel veel dank voor deze kostenloze oplossing!

the fashion factory group

Zeer vakkundig en correct geholpen door Joep, zou dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. Betrouwbaar en snel.

Beschrijf hier uw ervaring

In no-time waren ze ter plekke en is het probleem opgelost.

Mollen

Prima service!

Snel en goed afgehandeld

Reitsma

Accuraat, korte aanrijtijd, goede communicatie en klantvriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn zeer tevreden en goed geholpen.

Benny

Het slot van de achterdeur was kapot waardoor we deze met geen mogelijkheid meer open kregen. Een belletje naar de Slotambulance was voldoende om dezelfde ochtend nog iemand ter plaatse te hebben... Het slot van de achterdeur was kapot waardoor we deze met geen mogelijkheid meer open kregen. Een belletje naar de Slotambulance was voldoende om dezelfde ochtend nog iemand ter plaatse te hebben die het slot voor een eerlijke prijs heeft vervangen. Zowel door de medewerker van de meldkamer als de monteur ben ik super netjes en correct te woord gestaan. Alles werd weer netjes achtergelaten en ik bleef met een tevreden gevoel achter. Top bedrijf!