Jan-Willem van den Broek

Voortreffelijke reactie tijd en vakbekwaam personeel

Gewoon echt professioneel!!!! Mijn complimenten

Zeer goede ervaring, vakbekwame monteur

Vriendelijk en klantgericht geholpen. Professioneel en snelle service.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelheid van geleverde dienst.

H.Pol

Zeer netjes behandeld

Beschrijf hier uw ervaring

Vlot en secuur te werk gegaan

Professioneel bedrijf, vriendelijk en correct !!!

Beschrijf hier uw ervaring

De monteur Hans was zeer vriendelijk en nam kort nota van de klacht. Vervolgens begon hij gelijk eea te verhelpen. Ook een bijkomende oorzaak signaleerde hij en loste dit direct op. Pinautomaat bij... De monteur Hans was zeer vriendelijk en nam kort nota van de klacht. Vervolgens begon hij gelijk eea te verhelpen. Ook een bijkomende oorzaak signaleerde hij en loste dit direct op. Pinautomaat bij de hand en vaste prijs zoals voorheen vastgelegd gepind. Netjes een werkbon en een betaal recu erbij.

Leen Kip

Een kapotte slotcilinder noopte mij contact op te nemen met de slotambulance. Ik werd keurig te woord gestaan en werd later teruggebeld dooreen duidelijk terzake kundige monteur. De monteur maakte... Een kapotte slotcilinder noopte mij contact op te nemen met de slotambulance. Ik werd keurig te woord gestaan en werd later teruggebeld dooreen duidelijk terzake kundige monteur. De monteur maakte een afspraak en belde 20 minuten voor dat hij kwam. Op het internet vond ik dit bedrijf en de vermelding geen voorrijdkosten en altijd een juiste offerte trokken mijn aandacht.
Ter plaatse werd mij duidelijk uitgelegd dat de cilinder kapot was en waar het aan schortte. Hierna kreeg ik een duidelijke indicatie van de kosten. Ook de problemen met mijn achterdeur loste deze monteur kundig op. Al met al keurig werk een eerlijke prijs.

kundig snel en duidelijk

Stokkie

Bedankt slotenmaker Martin voor uw goede en snelle service, onze deur kan weer soepel dicht. Helemaal blij

Beschrijf hier uw ervaring

kundige slotenmaker, eerlijk en oprecht, snelle reactie en afspraak

C. Van Norel

Goede ervaring. Snel en kundig

Beschrijf hier uw ervaring

Kundig en verstand van zaken. Wel aan de prijzige kant.

Amber

Prettige monteur heeft op een snelle en vakkundige manier ons slot gemaakt. Hij heeft eerlijk advies gegeven en ons niet onnodig op kosten gejaagd.

We maakten op maandag een afspraak. Ze konden meteen komen en deden dat ook. Het slot van de achterdeur bleek inderdaad kapot. Iets was afgebroken. Terwijl hij daarmee bezig was vroeg ik of hij op... We maakten op maandag een afspraak. Ze konden meteen komen en deden dat ook. Het slot van de achterdeur bleek inderdaad kapot. Iets was afgebroken. Terwijl hij daarmee bezig was vroeg ik of hij op het slot van de voordeur een deurknop kon zetten. Zodat we van binnenuit niet langer de sleutel hoefden te gebruiken om de deur op slot te doen. Nou, dat kon, maar dan moest hij wel even terug naar de zaak. Na twee uur werk hadden we achter een gerepareerd slot en voor een deurknop waarmee we de deur op slot kunnen doen. Harstikke fijn.

Snel, betrouwbaar en deskundig