Had algemene sloten service gevonden in de Groenestraat 294,werd hier naarRoggeweg 1 gestuurd, het nummer klopte niet, nu heb ik het goede adres gevonden : Roggeweg 13A . Naam is Lock-it B.V. -... Had algemene sloten service gevonden in de Groenestraat 294,werd hier naarRoggeweg 1 gestuurd, het nummer klopte niet, nu heb ik het goede adres gevonden : Roggeweg 13A . Naam is Lock-it B.V. - Slotambulance .
Telfnr. 0800- 3555553 en 0900 - 3555553

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer tevreden met de vlotte hulp van Hans de monteur.
Betreft de prijs is het mij ook wel meegevallen voor nieuw slot en de montage. Bedankt voor de vlotte hulp.

CH

Goede / vlotte service.

Beschrijf hier uw ervaring

Vaste/duidelijke tarieven vooraf bekend, dus geen verassingen.
Werd gebeld door medewerker wat zijn verwachte aankomsttijd was. Deur binnen 2 minuten open zonder schade.

goed geholpen

Kk

Competent, vriendelijk, deskundig

Snel en ervaren

Heel vriendelijke en snelle service!

Beschrijf hier uw ervaring

er wordt gedacht in oplossingen, snel en vriendelijk!

Dave van koolwijk

Vriendelijke medewerker en binnen 1 minuut weer toegang tot onze woning.
Betaalbaar en een goede les om je sleutels niet te vergeten.

Beschrijf hier uw ervaring

Kwamen op tijd, goede service ga zo door!

De Slotambulance is gebeld nadat het cilinderslot omgewisseld was en deze niet naar behoren werkte. De sleutel kon niet meer uit het slot gehaald worden, waardoor de deur niet afgesloten kon worden.

Beschrijf hier uw ervaring

De Slotambulance waren iets later dan gepland, maar dat zal gelegen hebben aan het tijdstip van de reparatie en was geen probleem. Het probleem werd snel en goed opgelost en daarnaast werd uitgelegd... De Slotambulance waren iets later dan gepland, maar dat zal gelegen hebben aan het tijdstip van de reparatie en was geen probleem. Het probleem werd snel en goed opgelost en daarnaast werd uitgelegd hoe het probleem was ontstaan en advies gegeven over de sleutel die vast zat (aangezien deze iets scheef was geworden).

Deskundig geholpen. Vriendelijk medewerker en redelijk in prijs.

Beschrijf hier uw ervaring

De medewerker heeft voor mij nog een gaatje geboord aan de binnenkant vlakbij de voordeur en er een lange spijker voor me in geslagen en nu hangt mijn sleutelbos daar i.p.v. in het slot! Want dat... De medewerker heeft voor mij nog een gaatje geboord aan de binnenkant vlakbij de voordeur en er een lange spijker voor me in geslagen en nu hangt mijn sleutelbos daar i.p.v. in het slot! Want dat doe ik nooit meer! 🙂

Snel en goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer prettig en kundig personeel. Binnen twee u na gebeld te hebben was ons probleem opgelost.

Ans Huntink

Waardeloze service. Zeer onvriendelijke mensen bij klantenservice. Afspraak gemaakt voor vanmiddag 14.30 uur. Na diverse telefoontjes waarbij ik niet goed geholpen werd heb ik de afspraak... Waardeloze service. Zeer onvriendelijke mensen bij klantenservice. Afspraak gemaakt voor vanmiddag 14.30 uur. Na diverse telefoontjes waarbij ik niet goed geholpen werd heb ik de afspraak geannuleerd. Het was inmiddels 19.15 uur !!!!!! Ik zou teruggebeld worden gebeurde niet. De medewerker van klantenservice verbrak zelfs de verbinding. Wat een superslechte behandeling. Heel anders dan voorgeschoteld wordt op de website. Ben benieuwd of deze beoordeling gepubliceerd wordr.

Geen een.