Dit bedrijf weet uiterst goed te reageren op mijn probleem (schuifpui ging niet meer open).
Men was snel beschikbaar en wist op uiterst correcte manier en het nodige geduld mijn probleem op te lossen.
De monteurs waren zeer correct, vriendelijk en kundig.
Ook de afspraken werden naar tevredenheid afgehandeld.
Na afloop werd de plek keurig opgeruimd.

Beschrijf hier uw ervaring

Correct, vriendelijk en kundig. Goede afspraken.

Zaterdagmorgen gebeld en een paar uur later hadden wij weer een perfect sluitende deur.

Beschrijf hier uw ervaring

Telefonisch al een goede diagnose aan de hand van het probleem, en wat de eventuele kosten zijn. Een telefoontje wanneer de ambulance onderweg is. En een vriendelijke en zorgvuldig werkende... Telefonisch al een goede diagnose aan de hand van het probleem, en wat de eventuele kosten zijn. Een telefoontje wanneer de ambulance onderweg is. En een vriendelijke en zorgvuldig werkende slotenmaker die duidelijk uitlegt waar het probleem uit bestaat en hoe dit op te lossen is.

Chris Willemsen

Zeer snel en vakkundig. Zal slotambulance aan iedereen aanbevelen. En de prijs is oké.

Daan van Breda

Sleutel verloren, op advies politie de Slotambulance gebeld.
Monteur was er binnen een kwartier, en ongeveer een kwartiertje later was alles voor elkaar en werd eea administratief afgehandeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Alles zeer accuraat, zowel aan telefoon (duidelijk wat er stond te gebeuren, wat de kosten zouden zijn) als door de monteur. Was er ruim binnen de aangekondigde tijd, hij dacht mee (over welke deur... Alles zeer accuraat, zowel aan telefoon (duidelijk wat er stond te gebeuren, wat de kosten zouden zijn) als door de monteur. Was er ruim binnen de aangekondigde tijd, hij dacht mee (over welke deur te nemen), was vriendelijk en heeft alles snel en netjes afgewikkeld.

Eus

Ik was na een uitzending van radar erg wantrouwend omdat er zoveel oplichters in de branche werken. Maar de ervaring was super! Snel ter plaatse, slot open gemaakt zonder uitboren en prijs dus zoals... Ik was na een uitzending van radar erg wantrouwend omdat er zoveel oplichters in de branche werken. Maar de ervaring was super! Snel ter plaatse, slot open gemaakt zonder uitboren en prijs dus zoals afgesproken. Nette aardige monteur. Ik heb de Slotambulance in mijn contactenlijst gezet. Een eerlijk bedrijf. Kom ik niet vaak meer tegen.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en geen extra kosten

A. Winkelman

Zeer goede ervaring. Driepuntssluiting is vakkundig op onderdelen gecontroleerd en gerepareerd, waardoor een nieuw (duur) slot niet nodig was. Slotenmaker (Hans) komt vriendelijk en betrouwbaar... Zeer goede ervaring. Driepuntssluiting is vakkundig op onderdelen gecontroleerd en gerepareerd, waardoor een nieuw (duur) slot niet nodig was. Slotenmaker (Hans) komt vriendelijk en betrouwbaar over, met hart voor zijn werk.

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig is ook dat er 20 min van tevoren even gebeld wordt hoe laat ze er zijn.

Heel goed. Snelle en vakkundige hulp. Keurig

Snel, vakkundig en netjes

Nadat ik me had buitengesloten, heb ik de slotambulance gebeld. Gelukkig hebben zij de deur open kunnen maken

Beschrijf hier uw ervaring

wat ik heel goed vind is dat er naar je identiteitsbewijs wordt gevraagd, zodat ze zeker weten dat het jou huis is

Paul van der Haar

Wat een geruststelling dat de Slotambulance er is! Binnen een kwartier stond de monteur op de stoep.
De lastige klus werd geklaard. Door een vaardige en aardige medewerker - in...
De lastige klus werd geklaard. Door een vaardige en aardige medewerker - in bedrijfskleding.
Klasse! Prijs-kwaliteit prima in verhouding! Met Garantie!

Beschrijf hier uw ervaring

Een heldere (transparante) bedrijfsvoering.

Ben tevreden. Snelle hulp en correcte afhandeling

Alles naar tevredenheid