Goldsweer

Een zeer net bedrijf. Zowel aan de telefoon als de monteur aan huis waren zeer correct.

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn sleutel was afgebroken, en de monteur haalt het restant uit het slot, maar kijkt ook het slot en de deur na. En omdat het slot niet helemaal soepel op nachtslot ging heeft hij ook dat... Mijn sleutel was afgebroken, en de monteur haalt het restant uit het slot, maar kijkt ook het slot en de deur na. En omdat het slot niet helemaal soepel op nachtslot ging heeft hij ook dat nagekeken en gezorgd dat het weer klopt allemaal. Top!

Schütz

De monteur was adequaat, snel, professioneel - het handelen was gebaseerd op om met zo min mogelijk schade het probleem verhelpen. Betrouwbaar, duidelijk en vriendelijk. Bekwaam, vakkundig en enorm... De monteur was adequaat, snel, professioneel - het handelen was gebaseerd op om met zo min mogelijk schade het probleem verhelpen. Betrouwbaar, duidelijk en vriendelijk. Bekwaam, vakkundig en enorm aan te bevelen.

Beschrijf hier uw ervaring

De monteur bracht rust en zorgde ervoor dat het geregeld werd. Super!

Ilona & Diana

Top service!

Beschrijf hier uw ervaring

Dit bedrijf is zeer service- en klantgericht. Zowel de meneer aan de telefoon, als de monteur waren allebei erg klantvriendelijk en behulpzaam. Totaalprijs wordt vooraf benoemd, dus geen verassingen... Dit bedrijf is zeer service- en klantgericht. Zowel de meneer aan de telefoon, als de monteur waren allebei erg klantvriendelijk en behulpzaam. Totaalprijs wordt vooraf benoemd, dus geen verassingen achteraf. Dit geeft vertrouwen en dit wordt ook zeker niet beschaamd dus. Echt top, bedankt mannen!

Ruud

Snelle service en deurslot goed gemaakt door Dennis

Snelle vakkundige hulp

steen

Mijn ervaring is dat de persoon die mij heeft geholpen erg vakbekwaam is en klantvriendelijk is ik zou u zeker aanbevelen

Beschrijf hier uw ervaring

rekent niet meer als nodig zijn daarom ook eerlijk

P. in den Bosch

Slotambulance is goed bereikbaar en reageren snel op het probleem. Geven van tevoren een prijsindicatie. Bevestigen afspraak direct per mail en bellen kort voor de afspraak op.

Beschrijf hier uw ervaring

Monteur is ervaren en repareert vlot. Heeft zorg voor de sluiting in zijn geheel en maakt alles weer vlot werkend.

C. de Graaf

Snelle afhandeling van onze vraag

Beschrijf hier uw ervaring

We waren blij dat er een oplossing kon worden gevonden voor ons kapotte slot.

Kim

Keurig, snel en vakkundig geholpen!

Beschrijf hier uw ervaring

Keurig, snel en vakkundig geholpen!

Particulier

Netjes gewerkt en top gemaakt

perfecte driepuntssluiting aangebracht

B. C. Simon

Prettig en vriendelijk

Beschrijf hier uw ervaring

Correcte houding medewerker en goed geleverde werk.