Stefan

Fijn!

Beschrijf hier uw ervaring

Sleutel aan binnenkant deur laten zitten, schadevrij binnen voor de afgesproken prijs. Top team.

Nick

Goed, professioneel

Beschrijf hier uw ervaring

Sleutel in de deur laten zitten. In eerste instantie zelf wat geprobeerd zonder succes. Toch maar slotambulance gebeld voor de zekerheid. Meteen helder wat de kosten zijn en hoe lang het ongeveer... Sleutel in de deur laten zitten. In eerste instantie zelf wat geprobeerd zonder succes. Toch maar slotambulance gebeld voor de zekerheid. Meteen helder wat de kosten zijn en hoe lang het ongeveer duurt. Na 20 minuten was monteur op locatie en na een paar minuten konden we gelukkig, schadevrij, naar binnen.

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Erg snel geholpen, werd goed op de hoogte gehouden welk tijdstip de monteur ter plaatse zou zijn, goede uitleg gekregen en sloten erg snel en professioneel gemaakt!

Anita

Topservice! Ben net telefonisch goed geholpen zodat t niet nodig was dat de slotambulance kwam. Kost me niets. Echt fijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Sleutel zat aan de binnenkant zodat ik met andere sleutel aan de buitenkant niet meer kon draaien

particulier

Vriendelijk en goed te woord gestaan. Uiterst snel en deskundige hulp. Gericht op de beste oplossing met zo min mogelijk kosten.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel deskundig vriendelijk betrouwbaar zeer nette prijs.

Carla ter Horst

Telefonisch een duidelijke uitleg van kosten. Snelle service en uitstekende monteur die het probleem adequaat oploste.

Casto Di Aligia

Verhelpen mankement slot woonhuis.

Snelle en vlotte hulp.

Snel en vakkundig geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en vakkundig geholpen tegen een zeer aanvaardbare prijs. Keurige en beleefde medewerker.

John Wouterse

Het kan een ieder gebeuren even de aandacht op iets anders en ja hoor je zelf buitensluiten avonds om 11:00 uur het laatste rondje met de huisdieren, gelukkig waren de buren nog wakker en hebben... Het kan een ieder gebeuren even de aandacht op iets anders en ja hoor je zelf buitensluiten avonds om 11:00 uur het laatste rondje met de huisdieren, gelukkig waren de buren nog wakker en hebben ons opgevangen. via het gebruik maken van de ipad zijn wij naar een aantal teleurstellende telefoontje bij het bedrijf slotambulance uitgekomen wat een verademing een geruststellende deskmedewerker en heeft een medewerker gestuurd.

Beschrijf hier uw ervaring

De medewerker van slotambulance nam zelf contact op met ons en melde zich als Joop en vertelde met een drie kwartier te kunnen beginnen met de klus. Deze vakman heeft de naam van het bedrijf glans... De medewerker van slotambulance nam zelf contact op met ons en melde zich als Joop en vertelde met een drie kwartier te kunnen beginnen met de klus. Deze vakman heeft de naam van het bedrijf glans bij gegeven wat een aardige man en heeft de lastige klus in een uur geklaard om dat ze met een stappenplan werken, het had ook vijf min kunnen duren.Joop bedankt voor jou inzet en rust want wij waren toch een beetje sceptisch maar dat was totaal niet nodig je klaarde klus top maar ik hoop je niet meer op deze wijzen te ontmoeten.

Had algemene sloten service gevonden in de Groenestraat 294,werd hier naarRoggeweg 1 gestuurd, het nummer klopte niet, nu heb ik het goede adres gevonden : Roggeweg 13A . Naam is Lock-it B.V. -... Had algemene sloten service gevonden in de Groenestraat 294,werd hier naarRoggeweg 1 gestuurd, het nummer klopte niet, nu heb ik het goede adres gevonden : Roggeweg 13A . Naam is Lock-it B.V. - Slotambulance .
Telfnr. 0800- 3555553 en 0900 - 3555553

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer tevreden met de vlotte hulp van Hans de monteur.
Betreft de prijs is het mij ook wel meegevallen voor nieuw slot en de montage. Bedankt voor de vlotte hulp.