Luc Leseman

Een zeer goed functioneel veiligheidsbedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn ervaringen zijn bijzonder goed m.b.t. de opname, de offerte en de uiteindelijke uitvoering.
Echter, ik wil nog wel een specifieke uitleg over het grote achterraam in de woonkamer: wanneer op slot en wanneer op kiepstand? Graag nadere uitleg en demonstratie.

Lock-it BV - Glasambulance Roggeweg 13 Nijmegen

Alles op tijd zoals afgesproken. Zowel bij het openen van de voordeur, toen het slot kapot was, als bij het zetten van een nieuw slot aardige en correcte mensen

Stefan

Fijn!

Beschrijf hier uw ervaring

Sleutel aan binnenkant deur laten zitten, schadevrij binnen voor de afgesproken prijs. Top team.

Nick

Goed, professioneel

Beschrijf hier uw ervaring

Sleutel in de deur laten zitten. In eerste instantie zelf wat geprobeerd zonder succes. Toch maar slotambulance gebeld voor de zekerheid. Meteen helder wat de kosten zijn en hoe lang het ongeveer... Sleutel in de deur laten zitten. In eerste instantie zelf wat geprobeerd zonder succes. Toch maar slotambulance gebeld voor de zekerheid. Meteen helder wat de kosten zijn en hoe lang het ongeveer duurt. Na 20 minuten was monteur op locatie en na een paar minuten konden we gelukkig, schadevrij, naar binnen.

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Erg snel geholpen, werd goed op de hoogte gehouden welk tijdstip de monteur ter plaatse zou zijn, goede uitleg gekregen en sloten erg snel en professioneel gemaakt!

Anita

Topservice! Ben net telefonisch goed geholpen zodat t niet nodig was dat de slotambulance kwam. Kost me niets. Echt fijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Sleutel zat aan de binnenkant zodat ik met andere sleutel aan de buitenkant niet meer kon draaien

particulier

Vriendelijk en goed te woord gestaan. Uiterst snel en deskundige hulp. Gericht op de beste oplossing met zo min mogelijk kosten.

Beschrijf hier uw ervaring

Snel deskundig vriendelijk betrouwbaar zeer nette prijs.

Carla ter Horst

Telefonisch een duidelijke uitleg van kosten. Snelle service en uitstekende monteur die het probleem adequaat oploste.

Casto Di Aligia

Verhelpen mankement slot woonhuis.

Snelle en vlotte hulp.

Snel en vakkundig geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Snel en vakkundig geholpen tegen een zeer aanvaardbare prijs. Keurige en beleefde medewerker.