Wanrooij

Prima geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Ons driepuntslot was kapot. Een afspraak was snel gemaakt. Deze werd keurig nagekomen en volgens afspraak werd ik op de dag van de afspraak gebeld om het exacte tijdstip dat de monteur zo... Ons driepuntslot was kapot. Een afspraak was snel gemaakt. Deze werd keurig nagekomen en volgens afspraak werd ik op de dag van de afspraak gebeld om het exacte tijdstip dat de monteur zo langskomen door te geen. Op het afgesproken tijdstip stond de monteur voor de deur. Vriendelijke man, die snel aan de slag is gegaan. Na een uur - goed doorwerken- was het slot gerepareerd. Nog goed advies gekregen over het onderhoud en met de pin afgerekend. Ik ben tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding en de goede communicatie.

Wim klijn

Zeer bekwame en vriendelijke monteur heeft mijn voordeur slot gerepareerd en heeft dit een zo kort mogelijke tijd voor elkaar gekregen. Het slot kon niet meer op jachtslot.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer bekwame en vriendelijke monteur mijn defecte slot in zo kort mogelijke tijd gerepareerd.

Van Aanholt

Zeer prettig

Beschrijf hier uw ervaring

Waren snel ter plaatse.binnen het half uur.niet duur.eerst moest ik legitimatie laten zien voordat ze deur openden

Monique de Vried

Vriendelijke telefoniste, snelle service,

Beschrijf hier uw ervaring

Na diverse teleurstellende telefoontjes kwam ik bij De Slotenambulance terecht, een vriendelijke stem van de receptioniste gaf meteen een goed gevoel dat t allemaal goed zou komen. De monteur was... Na diverse teleurstellende telefoontjes kwam ik bij De Slotenambulance terecht, een vriendelijke stem van de receptioniste gaf meteen een goed gevoel dat t allemaal goed zou komen. De monteur was inmiddels onderweg en belde onderweg om aan te geven hoe laat hij er zou zijn. En hij was netjes op tijd! Rustig het probleem bekijken en toen aan de slag. Rustig gewerkt, zonder iets anders te beschadigen oid. Goed werk afgeleverd!

Valkier

Top service gecombineerd met hoge mate van vakkundigheid.

Beschrijf hier uw ervaring

Top service gecombineerd met hoge mate van vakkundigheid.

Eddy Wiersema

Snelle respons en dito reparatie van kantelraam.

Beschrijf hier uw ervaring

Keurige afwerking en bijzonder vriendelijke monteur.

Linda

Correcte en snelle service, vooraf goed ingelicht over de kosten. Vakkundig de deur opengewrikt zonder enige schade! Bedankt Joop.

Mevr. Brugan

Telefonisch contact gehad

Beschrijf hier uw ervaring

Eerst kosteloze tip aanbevolen voordat de slotambulance werd ingezet.

BS

Zeer tevreden!

Beschrijf hier uw ervaring

Binnen een uur ter plaatse. Vooraf helder prijsindicatie. Zonder zichtbare schade, ondanks heel lastig probleem bij een aluminium deur, het euvel toch kunnen verhelpen. Sloten opnieuw, goed... Binnen een uur ter plaatse. Vooraf helder prijsindicatie. Zonder zichtbare schade, ondanks heel lastig probleem bij een aluminium deur, het euvel toch kunnen verhelpen. Sloten opnieuw, goed afgesteld. Goede uitleg over het probleem en de reparatie, kundige monteur.

M

Duidelijke communicatie, vriendelijk en snel geholpen

Snel en vriendelijk