W. Schafrat

Persoon heet Hans: mijn compliment

Doelgericht klant- en oplossingsgericht
Kwaliteit van herstel

Heidi

Zeer tevreden over de slotambulance. Prettig te woord gestaan aan de telefoon. Daarnaast zeer kundige monteur die niet gelijk een nieuw slot adviseerde maar eerst de reparatie uit voerde met... Zeer tevreden over de slotambulance. Prettig te woord gestaan aan de telefoon. Daarnaast zeer kundige monteur die niet gelijk een nieuw slot adviseerde maar eerst de reparatie uit voerde met bestaande slot. (Met succes) Goede tips gekregen. Zeer tevreden.

Zeer kundig
Klantvriendelijk

Onlangs is een Astra Schuifpuibalk geplaatst en op verzoek 3 stuks raamboompjes gangbaar gemaakt. Dit alles tot grote tevredenheid!

Wij hebben een zeer prettige ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Opvallend was de deskundigheid. Fijn dat onze deur gerepareerd kon worden!

Goede service.

Aardige en vakkundige nette medewerkers. Top !

Supersnelle service !

Zeer netjes geholpen. hij was met het euvel zelf in een half uur klaar maar omdat ik toch het eerste uur (wat wel erg duur is) al betaald had heeft hij ook gelijk de rest van mijn deuren gesmeerd en... Zeer netjes geholpen. hij was met het euvel zelf in een half uur klaar maar omdat ik toch het eerste uur (wat wel erg duur is) al betaald had heeft hij ook gelijk de rest van mijn deuren gesmeerd en afgesteld.

Slot gerepareerd.

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijk, keurig afgewerkt, netjes de rommel opgeruimd.

De monteur van de slotambulance heeft onze deur snel en vakkundig weer open kunnen maken. Voorrijkosten incl. 1uur werk zijn aan de hoge kant à 98 euro als het probleem zoals bij ons binnen 20... De monteur van de slotambulance heeft onze deur snel en vakkundig weer open kunnen maken. Voorrijkosten incl. 1uur werk zijn aan de hoge kant à 98 euro als het probleem zoals bij ons binnen 20 minuten is opgelost.

De deur was met enkele seconden open dmv flipperen. Dat was fijn. Ik vond het echter schrikbarend dat ik hier 98 euro voor moest betalen. De medewerker was ook nog eens in de buurt en er zijn... De deur was met enkele seconden open dmv flipperen. Dat was fijn. Ik vond het echter schrikbarend dat ik hier 98 euro voor moest betalen. De medewerker was ook nog eens in de buurt en er zijn nagenoeg geen kosten door jullie gemaakt.

Snelle service