Pieter Kooi

Advies mbt beveiliging en vervangen voordeurslot door een 3-puntsslot

Beschrijf hier uw ervaring

expertise zowel in advies als punctuele uitvoering

Dick Westerveld

Zeer goede service en prettige medewerker

Mulder

Goede service en waren snel ter plaatsen.
Netjes afgeleverd

Goed, deskundig oordeel.

Beschrijf hier uw ervaring

Neutraal deskundig advies, niet gericht op verkoop. Dat voelt betrouwbaar aan.

Vincent van Toor

Net en professioneel bedrijf. Vriendelijk behulpzaam in het voor traject.

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijk, ook net dat beetje extra service. Perfect.

danja

Zeer prettig contact gehad met dit bedrijf. Gisteren ging mij slot niet open en door wat simpele trucs aan de telefoon werkte mijn slot weer. Bedankt dat jullie mij zo goed en snel hebben geholpen.

Hasna Adjan

Ik heb de deur van mijn huis dicht gemaakt en toen was een sleutel in de slot van binnen dus ik kon niet de deur open maken met mijn sleutel want hij draait niet ,ik heb jullie gebeld en jullie... Ik heb de deur van mijn huis dicht gemaakt en toen was een sleutel in de slot van binnen dus ik kon niet de deur open maken met mijn sleutel want hij draait niet ,ik heb jullie gebeld en jullie medewerker kwam heel snel en maakte mijn deur open !heel veel bedankt

Sharon

Na reparatie en vervanging van de cilinder, ging de nieuwe sleutel savonds niet in het slot. Smorgens gebeld en nadat ik aangaf dat ik voor een bepaalde tijd weg moest, werd ik kort daarna gebeld... Na reparatie en vervanging van de cilinder, ging de nieuwe sleutel savonds niet in het slot. Smorgens gebeld en nadat ik aangaf dat ik voor een bepaalde tijd weg moest, werd ik kort daarna gebeld dat de monteur er binnen 15 minuten zou zijn. Wat een aardige monteur was dat. Hij heeft alles schoongemaakt en er weer voor gezorgd dat het slot werkt! Wat fijn. Alleen jammer dat het zo prijzig is šŸ˜«

Snelle service. Aardige mensen

I. Coppes

Vandaag uitstekend en deskundig geholpen. Duidelijke prijsafspraak en binnen 1,5u was de monteur er en na 20 minuten was het slot vervangen. Een bedrijf om warm aan te bevelen.

Deskundig en vlot!