G. Hermans

Goede uitvoering en prettige samenwerking.

Gijsbers Arbeid en Gezondheid

Erg positief
Komt afspraken na, deskundig, werkt netjes en niet gehaast. Prijs kwaliteit verhouding meer dan uitstekend. Ik zal Slimmer-huis zeker aanbevelen.

Maas

Goed hoor, niks op aan te merken. Fijn bedrijf.

Patrick

Prima service, goede prijs, en zeer deskundig advies!

Freek

Nette uitleg. duidelijk prijs afspraken en alles netjes geinstalleerd.

Velleman

Erg tevreden, alarminstallatie lijkt bijna draadloos.. maar is dat zeker niet. Keurige afwerking, afspraken netjes nagekomen en achteraf weer alles keurig achtergelaten.
Niet de goedkoopste,...
Niet de goedkoopste, maar wel goed. Uitstekend gedaan mannen!

Heel erg goed werk verricht en ook netjes gewerkt. Eindelijk hebben we nu overal zeer goede niet storende wifi. Blij mee, veel eerder moeten doen i.p.v. halve oplossingen.

Jeroen

Advisering en installatie verliepen perfect; wat opvallend was was dat de monteur alleen maar voor perfectie ging en niet persé voor de hoogste winst. Ik heb slimmer huis inmiddels bij meerdere... Advisering en installatie verliepen perfect; wat opvallend was was dat de monteur alleen maar voor perfectie ging en niet persé voor de hoogste winst. Ik heb slimmer huis inmiddels bij meerdere vrienden aanbevolen en ook daar is alles naar tevredenheid verlopen.

Goede en snelle service, zeer klantvriendelijk.

Ze zijn snel, vakkundig, duidelijk. Maken waar wat ze zeggen.