Luisa Ticca

Heel professioneel!
Top werk!

Goede onderneming, fijne service en communicatief vaardige medewerkers!

Serge

Kundig en vriendelijk.....prettig persoonlijk contact en snel gerealiseerd........bedankt

Allard

Erg prettige ervaring gehad. Eerst een bezoek aan huis met inventarisatie van de wensen (diverse UTP aansluitingen op 2 verdiepingen en kabels door het huis trekken), daarna spoedig de offerte... Erg prettige ervaring gehad. Eerst een bezoek aan huis met inventarisatie van de wensen (diverse UTP aansluitingen op 2 verdiepingen en kabels door het huis trekken), daarna spoedig de offerte gekregen die bijgesteld werd aan onze wensen. De uitvoering verliep soepel en professioneel. Uiteindelijk zijn alle kabel aansluitingen die we wilden gerealiseerd (met bijbehorende hubs) en kunnen we nu sneller internetten dan voorheen via de Wifi/Devolo. Professioneel en deskundig. Zeker aan te bevelen.

Janske

Pascal neemt de tijd om alles goed in kaart te brengen en en houdt rekening met alle wensen van de klant. Hij maakt duidelijke prijsafspraken en houdt zich hier keurig aan. Geen onverwachte kosten... Pascal neemt de tijd om alles goed in kaart te brengen en en houdt rekening met alle wensen van de klant. Hij maakt duidelijke prijsafspraken en houdt zich hier keurig aan. Geen onverwachte kosten achteraf. Pascal maakt gebruik van goede materialen; maatwerk vanuit ambitie en visie. Vooral ook waardering voor keurige afwerking (het wegwerken van kabels waar mogelijk).

Pascal bedankt voor je vakkundigheid. Mochten wij weer hulp kunnen gebruiken dan weten we jou te vinden.

Zeer deskundig en vriendelijk

Verstand van zaken, komt afspraken na en vertrekt pas als alles functioneert en duidelijk is. Na 1 maand ongeveer nog teruggebeld of alles nog werkte zoals het hoorde. Even langs gekomen om nog even... Verstand van zaken, komt afspraken na en vertrekt pas als alles functioneert en duidelijk is. Na 1 maand ongeveer nog teruggebeld of alles nog werkte zoals het hoorde. Even langs gekomen om nog even een kleine aanpassing te doen zonder kosten! Hele gewone, meedenkende man die zijn vak meer dan verstaat. Top werk!

Schilderatelier H. van der Zanden

Snel, deskundig en prettig geregeld! Alles volgens afspraak, netjes.

Marijn van der Vorst

Snelle actie, goede service, en er wordt vakkundig gewerkt