Bart

Deskundig en allround service

Frank Mannaerts

Door Slimmerhuis.nl heb ik mijn WiFi netwerk laten verbeteren en een alarminstallatie laten aanleggen. Van Pascal heb ik een goed en betrouwbaar advies gekregen. Hij heeft goed gekeken naar wat er... Door Slimmerhuis.nl heb ik mijn WiFi netwerk laten verbeteren en een alarminstallatie laten aanleggen. Van Pascal heb ik een goed en betrouwbaar advies gekregen. Hij heeft goed gekeken naar wat er echt nodig is en niet geprobeerd om het duurder dan nodig te maken. Ik kan dat zeer waarderen. De gebruikte materialen zijn van professionele kwaliteit.
Door Tim is de gehele installatie in 2 dagen uitgevoerd. Alles volgens afspraak en keurig op tijd. Hij heeft uitgebreid de tijd genomen om alles te testen en heeft daarna alles heel rustig en uitgebreid aan mij uitgelegd. Tim ging niet eerder naar huis vooraleer hij zeker wist dat alles 100% in orde was. Ik hoefde niets meer te doen! Alle kabels zijn zorgvuldig opgebost en zelfs stofzuigen was niet meer nodig. Totale ontzorging! Wat heerlijk dat er nog zulke bedrijven zijn.
Stefan heeft vanuit kantoor alles geregeld. Heeft gecontroleerd of ik de offertes goed had ontvangen en na uitvoering van de werkzaamheden heeft hij gecontroleerd of alles naar tevredenheid was verlopen. Topclub!

Arjen

Vlot, netjes en aardig

L. Appels

Wij zijn super tevreden. Eindelijk in het hele huis goede WiFi en bekabelde TV. Professionele en keurig werkende monteur die meedenkt over de beste oplossingen. Alle kabels netjes weggewerkt,... Wij zijn super tevreden. Eindelijk in het hele huis goede WiFi en bekabelde TV. Professionele en keurig werkende monteur die meedenkt over de beste oplossingen. Alle kabels netjes weggewerkt, meterkast keurig opgeruimd. Je krijgt écht waar voor je geld.

Red Lemon, Sigrid Verspuij

Zeer goed vakmanschap en communicatief vaardig! Heel fijn eindelijk een bedrijf gevonden te hebben dat alles aanbied en een volledige oplossing kon bieden voor ons probleem. Een gedegen en... Zeer goed vakmanschap en communicatief vaardig! Heel fijn eindelijk een bedrijf gevonden te hebben dat alles aanbied en een volledige oplossing kon bieden voor ons probleem. Een gedegen en betrouwbaar bedrijf, kleinschalig en korte lijnen. Een echte aanrader!

Hans van Iersel

Goede oplossing voor ons probleem en geweldige montage en afwerking van de installatie. Top mensen, ga op deze voet verder met jullie inzet en klantvriendelijkheid.

Paul Haane

Erg vriendelijk, zeer secuur en vakkundig! Monteur gaf zelfs nog uitleg over mijn TV nadat hij mij onze smart app had leren gebruiken op de telefoon en de i-pad??

Wil Peters

Ze maken wat ze beloven en laten alles netjes en opgeruimd achter.