familie Simons

Uitstekende ervaring in velerlei opzichten: o.a. bekwaam, betrouwbaar, klantvriendelijk, accuraat.

Particulier

Pascal van Slimmer-huis heeft in ons huis een uitstekend netwerk aangelegd, bestaande uit vaste en WIFI access points. Het was erg prettig werken met hem, hij luisterde goed naar onze wensen, bracht... Pascal van Slimmer-huis heeft in ons huis een uitstekend netwerk aangelegd, bestaande uit vaste en WIFI access points. Het was erg prettig werken met hem, hij luisterde goed naar onze wensen, bracht een goede offerte uit, werkte rustig en netjes en communiceerde vooral duidelijk en prettig. Ik zou hem zeker aanbevelen!

Deskundig. Vriendelijk. Prima resultaat. Fair price.

Synaps Recruitment

Uitstekende oplossing als je echte problemen hebt!

Wij hadden een zeer slecht wifi netwerk, en in de meeste vertrekken van ons huis geen bereik. Via Slimmer-huis.nl een offerte aangevraagd, Pascal reageerde direct en kwam snel langs en gaf... Wij hadden een zeer slecht wifi netwerk, en in de meeste vertrekken van ons huis geen bereik. Via Slimmer-huis.nl een offerte aangevraagd, Pascal reageerde direct en kwam snel langs en gaf duidelijke uitleg en had snel een offerte klaar. Inmiddels hebben we een zeer goed, stabiel en snel wifi netwerk met meerdere access points in huis. Ik raad iedereen dit bedrijf aan, zij maken waar wat ze beloven. Pascal gaat pas weg als alles perfect werkt.

Erwin

Wij hadden een belabberd wifi netwerk met de nodige klachten. Via Slimmer-huis.nl een offerte aangevraagd, dit gezien de positieve revieuws. Pascal kwam snel langs en gaf een duidelijke en heldere... Wij hadden een belabberd wifi netwerk met de nodige klachten. Via Slimmer-huis.nl een offerte aangevraagd, dit gezien de positieve revieuws. Pascal kwam snel langs en gaf een duidelijke en heldere visie op onze vragenlijst. Goede offerte. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden, zij maken waar wat ze beloven. We hebben nu een stabiel, en snel netwerk.Helemaal TOP.
Pascal gaat pas weg als alles perfect werkt.

Ivo van Mensvoort

Ik ben zéér tevreden over de dienstverlening van Pascal van slimmer-huis.nl. Proces naar de afspraak reageert hij snel, en vandaag heeft hij keurig werk afgeleverd voor installeren van mijn... Ik ben zéér tevreden over de dienstverlening van Pascal van slimmer-huis.nl. Proces naar de afspraak reageert hij snel, en vandaag heeft hij keurig werk afgeleverd voor installeren van mijn Wi-Fi-netwerk. Aardige, nette en vooral deskundige monteur/installateur. Zeker gebruik maken van zijn diensten!

Henk Koot

Professionele hulp bij het aanleggen van het WiFi netwerk in mijn gehele huis. Op maat gemaakt en op afspraak geleverd. Geweldig!