Arno van Eijl

Eindelijk goed werkende wifi en een TV die bedraad is en altijd werkt. Dit was waar we al een tijd naar op zoek waren. We vonden het erg prettig samenwerken en zijn zeer tevreden over de nette... Eindelijk goed werkende wifi en een TV die bedraad is en altijd werkt. Dit was waar we al een tijd naar op zoek waren. We vonden het erg prettig samenwerken en zijn zeer tevreden over de nette afwerking. Toen de eerste avond iets niet goed werkte, heb ik dat gemaild. Dat werd dezelfde avond opgepikt en op afstand verholpen. Daarna geen problemen meer ondervonden

Paul

Slimmer-huis gebeld voor een analyse van de WiFi. Goed advies, opdracht dan ook direct gegund en binnen 2 weken keurig uitgevoerd. Met 6 Access points in huis volledig bereik in mijn huis en tuin... Slimmer-huis gebeld voor een analyse van de WiFi. Goed advies, opdracht dan ook direct gegund en binnen 2 weken keurig uitgevoerd. Met 6 Access points in huis volledig bereik in mijn huis en tuin (behoorlijk groot- ik dacht dat ik meer AP nodig zou hebben). Alle pubers in huis weer tevreden met het bereik en de snelheid van de WiFi.

Peter Scheerders

Fijn bedrijf, nette medewerkers.

Bewoner die geen wifiproblemen meer heeft.

Op een prettige manier onze problemen opgelost

oppashuis Lievebeest

Efficient en met oog voor detail!

Bullseye Holding BV

Super service, goede communicatie, werken heel netjes en het eindresultaat is geweldig!

K Heesakkers

Uitstekend. De service is top en de medewerkers erg klantvriendelijk. Eindelijk werkt het internet zoals zou moeten.

Nigel Jack

In één woord: uitstekend. Na maanden worstelen met mijn onstabiele thuis netwerk heb ik dit bedrijf benaderd. Op alle fronten ben ik tevreden. Ik werd snel, zeer vriendelijk en deskundig geholpen.... In één woord: uitstekend. Na maanden worstelen met mijn onstabiele thuis netwerk heb ik dit bedrijf benaderd. Op alle fronten ben ik tevreden. Ik werd snel, zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Na de situatie in kaart gebracht te hebben, is Pascal een halve dag in huis geweest, en heeft alles nagelopen en vervangen waar dat nodig was. Daarbij zocht hij naar een oplossing met mijn bestaande apparatuur, en dus een minimum aan extra kosten. Alles werd mij netjes en uitgelegd, en mijn vele technische vragen geduldig beantwoord. Pascal liet mij met een uitstekende thuisnetwerk achter, met meer dan adequate Internet snelheden overal in huis. Als ik ooit weer problemen zou hebben, zou ik direct Slimmer-huis inschakelen.

fam. Schepers-Plum

In deze periode van (veel) thuiswerken is een goed werkende Wifi essentieel. Ontvangst op zolder was minder, vandaar advies aangevraagd bij Slimmer-huis.

Analyse gedaan door Pascal (met...

Analyse gedaan door Pascal (met tip om contact op te nemen met internetprovider i.v.m. te lage downloadsnelheid), offerte ontvangen van Stephan en na akkoord een super uitwerking door Tim.
Alle medewerkers zijn erg vriendelijk en deskundig, kortom erg tevreden!

Fam. Peters

Het opnieuw inrichten van het compleet wifi netwerk om overal goed bereik te hebben.
Alles goed geïnstalleerd, goede informatie en service. Volgende stap is kijken naar het Domotica verhaal om het huis verder te automatiseren en op de toekomst voor te bereiden.