Van Glabbeek

De ervaring is gewoon netjes en goed

Maarten Sleegers

Weer overal wifi van voor op straat tot achter in de tuin.tevens camera's laten plaatsen.100% tevreden.

Ralph

Professioneel, vriendelijk en alle wifi problemen in no time blijvend opgelost :-)

Wij zijn heel tevreden. Pascal is een hele fijne nette man die je gerust overal in je huis kan laten, en het werk wat gemaakt is werkt perfect.

Fam. Bezemer, Limbricht

Gemaild om informatie. We werden zeer snel teruggebeld. Diezelfde week nog kwam men even kijken en binnen 2 weken was alles gerealiseerd.
Nu beschikken wij over een vast netwerk met 2 wifi...
Nu beschikken wij over een vast netwerk met 2 wifi accesspoints in de woonkamer. Snel en betrouwbaar!

Danny Poelen staffing & recruiting

Top geregeld!

Wernink & Partners

Wij hadden problemen met het Wifi-netwerk. Pascal heeft dit prima opgelost, precies zoals we het wilden en alles werkt nu perfect. Prettig persoon ook om mee te werken. Zeker een aanrader!

Alle werkzaamheden netjes uitgevoerd en afgewerkt, super gedaan.

Vissers Interim Solutions

Dit bedrijf is simpelweg erg goed. Geen moeite om langs te komen terwijl de reisafstand toch niet gering was. Ik kreeg daarna een helder uiteengezette offerte. Nadat ik deze nog telefonisch... Dit bedrijf is simpelweg erg goed. Geen moeite om langs te komen terwijl de reisafstand toch niet gering was. Ik kreeg daarna een helder uiteengezette offerte. Nadat ik deze nog telefonisch besproken heb, heb ik deze geaccepteerd en werd er in overleg een uitvoeringsdatum gepland. Met 2 man sterk de uitvoering buitengewoon goed uitgevoerd. Geen verrassingen telkens tussentijdse evaluatie zodat bijsturing mogelijk was. Aan eind van de middag het netwerk werkend opgeleverd. Alles perfect in orde. Dank aan Pascal.

Lex

Zeer professioneel en flexibel. Luistert goed naar klant wensen en komt met gepaste oplossing en advies. Behulpzaam voor, tijdens maar ook na installatie. Afspraken worden netjes nagekomen en er... Zeer professioneel en flexibel. Luistert goed naar klant wensen en komt met gepaste oplossing en advies. Behulpzaam voor, tijdens maar ook na installatie. Afspraken worden netjes nagekomen en er zijn geen verassingen. Top