Ingeborg

Zeer goed en correct. Goed advies gegeven, daarna prijsofferte en zo ook uitgevoerd. Heel netjes gedaan. Zeer tevreden!

Jan

Vlot en deskundig advies en uitvoering van WiFi netwerk .

Pierre

Een snelle en professionele probleemonderkenning van het Wifi. Daarna ook een snelle, adequate en professionele oplossing. Ik ben een heel tevreden mens met de geboden oplossing. Dank daarvoor.

Ankie Lambrichs

Heel klantvriendelijk en vakkundig bedrijf.
Objectieve aanbevelingen.

Judith couwenberg

Zeer goed

Bjorn

De mensen van slimmer-huis zijn zeer bekwame en professionele mensen die hun vak goed verstaan. Daarnaast zorgen ze dat de klant constant goed geïnformeerd is van de werkzaamheden en de... De mensen van slimmer-huis zijn zeer bekwame en professionele mensen die hun vak goed verstaan. Daarnaast zorgen ze dat de klant constant goed geïnformeerd is van de werkzaamheden en de mogelijkheden.

Ze zijn daarnaast vriendelijk en zeer sociaal.

Zeker een aanrader voor alle werkzaamheden rondom het slimmer maken van je huis. Bij mij zijn het alarm, domotica, netwerk en camerasysteem aangelegd door slimmer-huis.

Barbara

Alles verliep erg prettig en volgens afspraak. Duidelijke analyse van het probleem en goede oplossing geboden.

ETTH

Luisteren naar je wensen en voeren het zo ook uit. Werken heel netjes en denken met je mee. En het belangrijkste het werkt ook nog allemaal goed.

Jan Don

Pascal heeft mij geadviseerd over het verbeteren van mijn wifi, en mijn audiovisuele apparatuur. Ik vond hem deskundig en service bereid, en in zijn algemeenheid een aangename verschijning.