Snel antwoord op vragen en netjes geholpen.

Financial Insight

Ons wifi netwerk is nieuw aangelegd

De Laat

Super goede klantgerichte service!

Snel contact na eerste vraag via site verzonden. Afspraak eveneens snel gemaakt. Vriendelijke en rustige hulp aan huis. Verstand van zaken, zoekt naar oplossing en maakt waar waarvoor ingehuurd.... Snel contact na eerste vraag via site verzonden. Afspraak eveneens snel gemaakt. Vriendelijke en rustige hulp aan huis. Verstand van zaken, zoekt naar oplossing en maakt waar waarvoor ingehuurd. Prima!

Heeskens

Zeer tevreden. Afspraken worden goed nagekomen, zeer netjes gewerkt. Alles functioneert naar behoren.
Dikke pluim voor slimmer huis.

In één woord: TOP! Heel snelle reactie, afspraken worden nauwgezet nagekomen. Heel deskundig (in mijn geval (herstel) netwerk met versterkers, Wifi, audio (Sonos), bekabelde TV’s). Luistert... In één woord: TOP! Heel snelle reactie, afspraken worden nauwgezet nagekomen. Heel deskundig (in mijn geval (herstel) netwerk met versterkers, Wifi, audio (Sonos), bekabelde TV’s). Luistert geduldig, communiceert ook voor leken duidelijk, werkt snel en efficiënt. Vertrekt pas als ook echt alles is opgelost. Geeft adviezen over verdere optimalisatiemogelijkheden zonder opdringerig te zijn.
Hele goede “value for money”. Een verademing in vergelijking met zgn. andere experts die over de vloer zijn geweest. Absolute aanrader.

Rovers

T beste wat me sinds jaren is overkomen!!!!
Wifi-troep allemaal gereset en opnieuw ingesteld, ALLES...
Top top top!

Garagebedrijf J Mulders

Zeer prettige samenwerking!

G. Hermans

Goede uitvoering en prettige samenwerking!

G. Hermans

Goede uitvoer en prettige samenwerking.