Stephan

Goed advies gekregen bij ons domotica project. Er wordt meegedacht om een adequate oplossing te vinden. Tijdens de installatie is er zorgvuldig gewerkt en werd het systeem werkend afgeleverd na... Goed advies gekregen bij ons domotica project. Er wordt meegedacht om een adequate oplossing te vinden. Tijdens de installatie is er zorgvuldig gewerkt en werd het systeem werkend afgeleverd na uitleg. Er is zorg gedragen dat een ontbrekende schakelwip binnen enkele dagen werd bezorgd. Na een week zijn we benaderd of alles in orde was. De vragen die je dan nog hebt worden snel beantwoord.

Mark van den Hout

Zeer positief, snelle reactie, snelle afspraak en plaatsing, zeer net gewerkt keurig alles opgeruimd

Eva

Zeer goed en vriendelijk geholpen. Deskundig advies en snelle service. We hebben weer goede WiFi.

H. Nahumury

Goede ervaring met Pascal van Slimmer Huis, er wordt goed geluisterd naar je wensen en de juiste oplossingen aangedragen. Tevens is de prijs kwaliteit verhouding ook oké.

Al jaren problemen met WiFi in huis.
Al jaren problemen met WiFi in huis.
In eerste instantie is geprobeerd om de bestaande inrichting te optimaliseren. Dit was helaas niet toereikend voor onze wensen. In tweede instantie zijn nieuwe onderdelen geplaatst waarna iedereen in huis ongestoord overal in huis kan genieten van snelle WiFi.

Jan

Pascal is een zeer deskundige professional die in een persoonlijk gesprek goed luistert naar de wensen van de klant. De installatie werd punctueel en prima uitgevoerd. Een week na de installatie... Pascal is een zeer deskundige professional die in een persoonlijk gesprek goed luistert naar de wensen van de klant. De installatie werd punctueel en prima uitgevoerd. Een week na de installatie werd proactief teruggebeld of alles nog goed functioneerde.

Deskundig, alert, komt afspraken na, vertrekt pas als alles goed werkt, werkt secuur en accuraat.

Youpie de poepie

Zeer professionele medewerkers
Vriendelijk
Denken mee

Janssen

Pascal is uitermate vriendelijk. Hij luistert goed en komt ook met een oplossing die echt werkt. Een vakman die rustig werkt en communiceert en die voor service en een 100% tevreden klant gaat.... Pascal is uitermate vriendelijk. Hij luistert goed en komt ook met een oplossing die echt werkt. Een vakman die rustig werkt en communiceert en die voor service en een 100% tevreden klant gaat. Eindelijk heb ik, na jaren van tobben, een perfect werkend WiFi netwerk. Als je voor kwaliteit en service gaat moet je echt bij Slimmer-huis.nl zijn. Ook als je achteraf nog vragen hebt, biedt Pascal meteen een passende oplossing. Kortom: een aanrader!

André Geven

Ik heb een perfecte dag gehad, mijn WiFi is weer helemaal prima voor elkaar