Marjon Atsma

Echt een Oostenrijks huis, met veel sfeer. Heel gezellig allemaal. Ook was het ontbijt en diner top. Het concept is heel relaxt. Je bent niets verplicht, dus als je later wilt eten of helemaal niet... Echt een Oostenrijks huis, met veel sfeer. Heel gezellig allemaal. Ook was het ontbijt en diner top. Het concept is heel relaxt. Je bent niets verplicht, dus als je later wilt eten of helemaal niet omdat je nog gezellig in de apres-ski bent, het is allemaal geen probleem. Het was voor ons de eerste keer zo catered chalet en het is geweldig. Je eigen huis en dan geen gedoe meer met koken en ontbijt. Alle drank wordt voor je in huis gehaald en is gewoon bij de prijs inclusief. Het huis is heel netjes. Alles zeer schoon en goede bedden. Echt aan te raden om hier je wintersport door te brengen.

We waren voor het eerst met skichalets en we hadden veel vragen over het catered chalet concept en ze legden alles heel goed uit. Zo waren we goed voorbereid en hebben we genoten. Ook ter plaatse... We waren voor het eerst met skichalets en we hadden veel vragen over het catered chalet concept en ze legden alles heel goed uit. Zo waren we goed voorbereid en hebben we genoten. Ook ter plaatse weet de chaletstaf ook veel over leuke dingen om te doen. We vinden het een top formule.

Patricia Roggeman

We hadden chalet Ruhestein in Kappl-Ischgl geboekt. Was ons echt uitstekend bevallen.

Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Daphne Berkholst-de Looff

De locatie van chalet Selva Panorama is fantastisch, direct bij het centrum van Santa Cristina dat naast Selva/Wolkenstein is gelegen en ook nog eens op een paar minuutjes van de ski-lift die direct... De locatie van chalet Selva Panorama is fantastisch, direct bij het centrum van Santa Cristina dat naast Selva/Wolkenstein is gelegen en ook nog eens op een paar minuutjes van de ski-lift die direct uitkomt in Selva/Wolkenstein waar je dan ook meteen in de bekende Sella Ronda bent. We gaan hier iedere winter naar toe en het blijft geweldig. De uitzichten zijn adembenemend. Het valt niet voor niets onder het werelderfgoed van Unesco. Het huis ligt in het prachtige oude centrum met monumentale panden. Ook vanuit het chalet is het uitzicht prachtig. Je kijkt zo op het Sella Massief. Vooral met zonsondergang moet je eigenlijk even op het terras van het chalet gaan zitten en dan zie je de schittering van de zon op de rotspartijen. Dat zal je niet meer vergeten. Het huis is uitstekend verzorgd. Het is schoon en ruim. Ook de slaapkamers. Er is een gezellige Stube die je kunt vergelijken met huizen zoals in Oostenrijk. Hier ontbijt je en dineer je ook. Ook is er een leuk barretje en is er een nieuwe prachtig ingerichte Stube (in Alpen stijl) gekomen met gezellige zitjes en een Kachelofen. Het chalet heeft ook een grote sauna en nieuwe verwarmde ski-lockers. Het kan wel eens een ding zijn om in Santa Cristina/Selva Wolkenstein je auto bij je vakantie-adres te parkeren, maar bij dit huis is dit uitstekend geregeld door een eigen parkeergarage. Je auto staat hier veilig en droog en blijft op een goede temperatuur. Overigens kan je je auto gewoon in de parkeergarage laten staan, want als je ergens naar toe wilt, kun je lopen of de gratis ski-bus stopt direct voor het chalet. Je hebt het wel gelezen, we zijn heel lovend over deze bestemming en dit huis, dus onze conclusie is: “boeken dit chalet”.

Geen enkel negatief punt hebben wij aan te merken.

Sonja van Daelen

Tot in de puntjes was alles verzorgd. Het ontbijt stond iedere dag klaar in de ontbijtkamer en was uitgebreid en alles werd aangevuld telkens. Als er iets niet was, dan kon je dat vragen en werd het... Tot in de puntjes was alles verzorgd. Het ontbijt stond iedere dag klaar in de ontbijtkamer en was uitgebreid en alles werd aangevuld telkens. Als er iets niet was, dan kon je dat vragen en werd het geregeld. De diners die staf Jacqueline verzorgde waren uitmuntend. Iedere dag zijn we door haar verrast met iets wat ze zelf maakte voor ons als we van de piste thuiskwamen in het skichalet. Heerlijk genieten van al dat lekkers met een wijntje. Ook 's avonds kookte ze de sterren van de hemel. We hebben van alles gesmuld. We hadden gevraagd of ze voor de kinderen eerder wilde koken en dat deed ze. Ze maakte speciale kindergerechten en ook de kinderen likten hun vingers erbij af. Het is een top formule. Je hoeft nergens aan te denken, dat is ontzorging en vakantie. Bedankt en tot komende winter.... want wij komen beslist weer terug!!!!!

We hadden best wel wat eisen omdat we met veel kids waren en daarom hadden we veel telefonisch contact met Skichalets en we werden altijd keurig netjes geholpen. Ze geven je veel tips en adviezen.... We hadden best wel wat eisen omdat we met veel kids waren en daarom hadden we veel telefonisch contact met Skichalets en we werden altijd keurig netjes geholpen. Ze geven je veel tips en adviezen. Ook de staf ter plaatse helpt met van alles. Top organisatie.

Dominique Verlaat

We zaten in skichalet Ruhestein in Kappl en dat was perfect. Prima huis en op een goede locatie ten opzichte van de liften, piste en dorp.

De catering was uitstekend.

Jan Behler

Met onze vrienden boeken we ieder jaar een catered ski chalet. Afgelopen seizoen voor het eerst in Kappl. De prijs-kwaliteitverhouding sprak ons zeer aan. Het is geen duur chalet, maar je krijgt... Met onze vrienden boeken we ieder jaar een catered ski chalet. Afgelopen seizoen voor het eerst in Kappl. De prijs-kwaliteitverhouding sprak ons zeer aan. Het is geen duur chalet, maar je krijgt echt waar voor je geld. Ontbijt, diner, hapjes na het skiën, onbeperkt drank, schoonmaak, alles is inbegrepen. We gingen altijd naar Frankrijk en nu wilde we eens Oostenrijk proberen. We zijn heel goed geadviseerd. Ook de staf ter plaatse weet alles te vertellen. Het is zo'n gemoedelijk concept, alles is vrijblijvend en je wordt top verzorgd. Het eten was fanatastisch. Het restaurant is om de hoek en je loopt er dus zo naar toe in twee minuutjes. Leuke wandeling ook. Er is ook een pizzeria waar we ook konden eten, dus dat was voor de kids natuurlijk helemaal het einde. Het chalet is uitstekend onderhouden en heeft een prachtig uitzicht vanaf de balkons bij de woonkamer en slaapkamers. De skibushalte is bij het chalet zelf. Ideaal als je het lopen naar de piste net even te ver vindt. De bus gaat ook naar Ischgl en dat duurt een paar minuten. Als je in Ischgl in de après-ski blijft en het wordt laat, dan kan je voor zo'n € 4,- per persoon een busje nemen dit stopt bij het huis.

Alles is tot in de puntjes geregeld.

Angela Hendrikx

Het is chalet is in Kappl gelegen, net na het dorpscentrum. Heerlijk rustig, maar toch alles vlakbij. Je skiet tot aan het chalet. 's Morgens kan je op een paar minuutjes van het huis je ski's... Het is chalet is in Kappl gelegen, net na het dorpscentrum. Heerlijk rustig, maar toch alles vlakbij. Je skiet tot aan het chalet. 's Morgens kan je op een paar minuutjes van het huis je ski's aandoen en naar de lift skiën. Dit is echt niet ver. Maar als je daar niet zo'n zin in hebt, kan je de ski-bus nemen. Die stopt pal voor de huisdeur. De ski-bus brengt je zo naar de liften. Je hebt daar ook lockers, dus dat scheelt weer sjouwen. Super geregeld allemaal. We komen al jaren in dit chalet en ieder jaar is er weer iets vernieuwd. Het is een zeer goed verzorgd huis, dat van alle gemakken is voorzien. Het ontbijt is uitgebreid en wordt voor je klaargezet en opgeruimd. De hapjes die voor je klaarstaan als je terugkomt van het skiën zijn 'home made' en heerlijk. Echt genieten met je gratis drankje erbij. Toch geweldig dat je niet hoeft te slepen met je bier en wijn, alles staat gekoeld voor je klaar en je kunt pakken wat je wilt. Wij vinden dit echt een geweldig concept. We zijn altijd met een groep vrienden en niemand heeft zin in het maken van het ontbijt, rommel opruimen, bedden opmaken, koken etc. We zijn op vakantie en willen zoveel mogelijk skiën en lol hebben. Dat heb je nu gewoon in je eigen huis met alles erop en eraan. Je hoeft nergens naar om te kijken. De staf was overigens top, een lieve en behulpzame jongedame.

Goede informatieverstrekking door kantoor in Nederland, maar ook ter plekke op de winterbestemming. Fijne organisatie. Wij boeken hier graag ieder jaar.

Sem Stibbe

Alles is goed verzorgd, geen aanmerking op iets te maken. De staf van het chalet verzorgde ons helemaal. Heel leuk en aardig stel. Ze stonden altijd voor ons klaar. Prima kamers en ook met prachtig... Alles is goed verzorgd, geen aanmerking op iets te maken. De staf van het chalet verzorgde ons helemaal. Heel leuk en aardig stel. Ze stonden altijd voor ons klaar. Prima kamers en ook met prachtig uitzicht op het centrum en de skipiste. Het huis is goed gelegen, bij de piste, op kleine afstand van het centrum van St. Anton en je kunt zo naar de liften lopen. Het enige slechte van de hele week was dat vrienden in de groep een lekke band hadden. Maar dat kon gelukkig door een lokale garage snel worden verholpen. De staf hielp ons trouwens hier goed bij. Het was zo geregeld. We zijn trouwe boekers hier en komen zeker weer terug.

Hulpvaardige chalet staf. Onze complimenten voor het heerlijke eten dat zij op tafel toverden.

Laurentien Peeters

Het ontvangst was zeer aangenaam. Na een lange reis met veel file (we zaten in de voorjaarsvakantie vandaar) werden we heel hartelijk ontvangen. Er stond een huisgemaakte appeltaart op ons te... Het ontvangst was zeer aangenaam. Na een lange reis met veel file (we zaten in de voorjaarsvakantie vandaar) werden we heel hartelijk ontvangen. Er stond een huisgemaakte appeltaart op ons te wachten. Hij kwam net uit de oven, dus dat is natuurlijk heel leuk. Gezellig kopje koffie en de kinderen warme chocolademelk. Wat wil je nog meer. En gedurende de week werden we nog steeds verwend met een uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan. 's Avonds werde er fantastisch voor ons gekookt. Het huis ligt op een klein stukje lopen van het centrum. De liften zijn ook vlakbij en daar kan je ook gewoon te voet naar toe. Je kunt daar je ski's in de locker zetten, dus dat scheelt sjouwwerk. Je kon trouwens ook vlakbij het chalet op je ski's naar de liften skiën. Het skigebied is echt geweldig. We zijn hier al drie keer geweest. Nu is het ook verbonden met Lech, dus je hoeft geen ski-bus te gebruiken meer. We hebben wel een keer pech gehad. Ze moesten een paar uur de liften sluiten vanwege te veel wind.

Dat de chaletstaf ook voor de kinderen eerder kan koken en ook speciale kindermenu's. Het is een geweldig concept als je ook met kinderen een chalet geheel afhuurt. We raden het echt aan.

Lotte Niepoort

Zo'n acht jaar geleden waren we ook met skichalets op wintersport geweest. Toen zaten we in een catered ski chalet in Frankrijk in Val d'Isère. Het was toen al zeer goed bevallen en nu dus tien jaar... Zo'n acht jaar geleden waren we ook met skichalets op wintersport geweest. Toen zaten we in een catered ski chalet in Frankrijk in Val d'Isère. Het was toen al zeer goed bevallen en nu dus tien jaar later hebben we weer geboekt bij ze en het was weer super! We hadden in de tussenliggende periode onze wintersport in hotels en appartementen doorgebracht, maar we zijn nu toch écht weer verkocht aan een catered chalet. Doordat alles voor je geregeld wordt heb je écht vakantie. In een appartement blijf je toch bezig tijdens je vakantie en dat hebben wel gezien. Over het chalet kunnen kort en bondig zijn. Het is een uitstekend huis op een goede locatie. Je bent zo op de piste en bij de liften. Er zijn vlakbij het chalet ook beginnerspistes met sleepjesliften. Onze kinderen hebben daar skiles gehad. Oh ja, het verblijf in zo'n catered chalet is ook ideaal als je met jonge kinderen bent zoals wij. De staf maakt heerlijke kindermenu's voor ze en de kinderen konden ook eerder eten dan wij.

Een uitstekend concept waarbij je zelf niets hoeft te doen en je echt vakantie hebt.