Luc Fonteijn

We kwamen vermoeid aan in Gerlos omdat we veel file hadden gehad, maar door een zeer welkom ontvangst in het chalet was dat snel over. De staf was een professioneel kok en hij kookte echt geweldig.... We kwamen vermoeid aan in Gerlos omdat we veel file hadden gehad, maar door een zeer welkom ontvangst in het chalet was dat snel over. De staf was een professioneel kok en hij kookte echt geweldig. We zitten al vele jaren in een catered skichalet, maar dit overtrof alles.

Een geweldige kok als chalet staf.

Pepijn Kramer

Echt een prachtige locatie dit chalet Ariane in Tignes, direct naast de gondelbaan en piste. Je skiet zo terug naar je chalet. Er is ook een oefenweide en lift voor kinderen bij het chalet. Het... Echt een prachtige locatie dit chalet Ariane in Tignes, direct naast de gondelbaan en piste. Je skiet zo terug naar je chalet. Er is ook een oefenweide en lift voor kinderen bij het chalet. Het chalet is prachtig. Het is helemaal gerestaureerd in oude stijl. Werkelijk schitterend. Dit verwacht je niet in Tignes. Een juweeltje. Zoals we gewend zijn van skichalets was het eten en verzorging als vanouds, dus top.

Alles is uitstekende georganiseerd. Niets negatiefs kunnen constateren.

Marjon Kuppers

We wilden een groot huis met onze groep vrienden midden in het centrum van Sankt Anton en toen kwamen we bij Skichalets uit. Dit chalet Falkenstein ligt midden in het dorp bij après ski, skiliften... We wilden een groot huis met onze groep vrienden midden in het centrum van Sankt Anton en toen kwamen we bij Skichalets uit. Dit chalet Falkenstein ligt midden in het dorp bij après ski, skiliften en pistes. Top gewoonweg. Het ontbijt wordt door een staf verzorgd in het chalet en we aten in een super goed restaurant, vlakbij het chalet. Hele aardige bediening en top eten.

Geweldig restaurant waar we gegeten hadden. Staf maakte top ontbijt en zorgde goed voor ons.

Frank Tuitert

We hebben genoten van onze wintersport in skichalet Angelina in St. Anton. St. Anton heeft voor elk wat wils. Top skigebied en sneeuwzeker en de plaats zelf is heel mooi en gezellig. Als je van... We hebben genoten van onze wintersport in skichalet Angelina in St. Anton. St. Anton heeft voor elk wat wils. Top skigebied en sneeuwzeker en de plaats zelf is heel mooi en gezellig. Als je van après-ski houdt zit je ook hier helemaal op je plek. Het chalet is mooi, netjes en goed verzorgd. De chaletstaf was super. Heerlijk gegeten ook. Het chalet ligt prachtig op een kleine afstand van het centrum en dichtbij de pistes en lift. Wij bevelen deze organisatie zeer aan.

Servicegerichte chaletstaf en heerlijk eten.

Pim Koppejan

We zaten geweldig in chalet Carlina in Les Menuires én op de piste. Mooier kan je het niet hebben. De kinderen vonden het ook super. Ze konden voor het chalet de ski's aandoen en wegvliegen. Naast... We zaten geweldig in chalet Carlina in Les Menuires én op de piste. Mooier kan je het niet hebben. De kinderen vonden het ook super. Ze konden voor het chalet de ski's aandoen en wegvliegen. Naast het chalet zit een goed restaurant met een groot terras. Daar lunchte we met de kids. Voor dit restaurant en het chalet is een piste en een lift dus je kon de kinderen goed in de gaten houden. De staf was uitstekend. Ze kookten ook kindermenu's en de kids konden eerder dan de ouders eten en bijtijds naar bed. Voor de eerste keer een catered chalet geboekt en het is ons zeer bevallen. Wij komen deze winter weer terug in dit huis.

We vroegen aan Skichalets of er kindermenu's bereid konden worden en dat was geen enkel probleem. De staf gaf zelf aan dat de kids ook eerder konden eten. Voor hen was niets teveel.

Laura Smeelen

Het chalet is op een top plek gelegen. Op de piste en direct bij de lift. Hooggelegen, dus ook sneeuwzeker. De chaletstaf was geweldig. Bij aankomst verwelkomen ze je met hapjes en drankjes. Heel... Het chalet is op een top plek gelegen. Op de piste en direct bij de lift. Hooggelegen, dus ook sneeuwzeker. De chaletstaf was geweldig. Bij aankomst verwelkomen ze je met hapjes en drankjes. Heel gezellig. Alles in het huis is keurig netjes. We komen hier zeker nog een keer terug, maar nu hebben we een ander chalet van skichalets.nl geboekt. Echt aan te raden deze reisorganisatie.

Prettige dames op reservering. Ze helpen je altijd heel goed. De chaletstaf vinden we jaar op jaar ook heel serviceverlenend en ze koken altijd heerlijk.

Deze winter in Skichalet Carlina geweest, slechte service, chalet was absoluut niet schoon, tv werkte niet, Wifi was waardeloos en de kwaliteit van de bedden dramatisch. De dekbedden waren van die... Deze winter in Skichalet Carlina geweest, slechte service, chalet was absoluut niet schoon, tv werkte niet, Wifi was waardeloos en de kwaliteit van de bedden dramatisch. De dekbedden waren van die dunne floddertjes van IKEA terwijl het buiten -15 was. Sauna was aanwezig, deze kon alleen niet aan. Toetje bestond uit een plak gekochte cake met kant en klare slagroom. Kwaliteit was erg beneden pijl.

Skichalet ligt echt naast de piste

Ada Sonneveld

Goed gelegen dit chalet Belle Etoile, vlakbij de piste en lift van La Plagne Centre. Direct zit je in het mega skigebied van Paradiski. Het chalet ligt in een bosrijke chaletwijk en zonder moderne... Goed gelegen dit chalet Belle Etoile, vlakbij de piste en lift van La Plagne Centre. Direct zit je in het mega skigebied van Paradiski. Het chalet ligt in een bosrijke chaletwijk en zonder moderne gebouwen. Een hele charmante locatie. Je hebt ook gezellige après-ski tentjes in La Plagne 1800. Het is hier wat dorpser en gemoedelijker en zeker niet massaal. Het chalet is mooi en goed verzorgd. Echt aan te raden.

We hadden eerder al bij Skichalets.nl geboekt vanwege onze goede ervaringen met hen en ook nu is het weer geweldig geweest. Onze complimenten ook naar de staf.

Irene Padmos

Chalet Aurora ligt direct aan de piste. Mooier kan niet! Je stapt bij het chalet direct op de ski's en je skiet zo naar alle liften van St. Anton. Echt een ski-in/ski-out chalet. Bij het chalet is... Chalet Aurora ligt direct aan de piste. Mooier kan niet! Je stapt bij het chalet direct op de ski's en je skiet zo naar alle liften van St. Anton. Echt een ski-in/ski-out chalet. Bij het chalet is ook een goed pisterestaurant met een mooi terras. Je kunt hier ook heerlijk eten. Het chalet ligt prachtig, vlakbij de Mooserwirt. Je loopt er zo naar toe. Het is een mooi chalet met ruime slaapkamers. Wij hebben het fantastisch gehad en gaan weer boeken.

Goede informatie vanuit kantoor en top staf ter plaatse in het chalet. We zijn trouwe boekers bij Skichalets en komen ook komende winter weer terug.

Sandrine Wijngaarden

Een prachtige vakantie gehad in dit top gecaterde skichalet. Het eten was heel goed. De staf is een professionele kok. Ook glutenvrij was geen probleem. Het huis was schoon tot in de puntjes. Het... Een prachtige vakantie gehad in dit top gecaterde skichalet. Het eten was heel goed. De staf is een professionele kok. Ook glutenvrij was geen probleem. Het huis was schoon tot in de puntjes. Het was onze eerste keer in een catered chalet en we staan nu al op het punt ditzelfde huis voor komende winter te boeken.

Fijn concept dat je in een chalet aankomt waarbij alles is geregeld. Je hoeft geen voorbereidingen voor je vakantie te treffen zoals boodschappen doen. Je komt in een gespreid bedje aan.