Angela Hendrikx

Het is chalet is in Kappl gelegen, net na het dorpscentrum. Heerlijk rustig, maar toch alles vlakbij. Je skiet tot aan het chalet. 's Morgens kan je op een paar minuutjes van het huis je ski's aandoen en naar de lift skiën. Dit is echt niet ver. Maar als je daar niet zo'n zin in hebt, kan je de ski-bus nemen. Die stopt pal voor de huisdeur. De ski-bus brengt je zo naar de liften. Je hebt daar ook lockers, dus dat scheelt weer sjouwen. Super geregeld allemaal. We komen al jaren in dit chalet en ieder jaar is er weer iets vernieuwd. Het is een zeer goed verzorgd huis, dat van alle gemakken is voorzien. Het ontbijt is uitgebreid en wordt voor je klaargezet en opgeruimd. De hapjes die voor je klaarstaan als je terugkomt van het skiën zijn 'home made' en heerlijk. Echt genieten met je gratis drankje erbij. Toch geweldig dat je niet hoeft te slepen met je bier en wijn, alles staat gekoeld voor je klaar en je kunt pakken wat je wilt. Wij vinden dit echt een geweldig concept. We zijn altijd met een groep vrienden en niemand heeft zin in het maken van het ontbijt, rommel opruimen, bedden opmaken, koken etc. We zijn op vakantie en willen zoveel mogelijk skiën en lol hebben. Dat heb je nu gewoon in je eigen huis met alles erop en eraan. Je hoeft nergens naar om te kijken. De staf was overigens top, een lieve en behulpzame jongedame.

Goede informatieverstrekking door kantoor in Nederland, maar ook ter plekke op de winterbestemming. Fijne organisatie. Wij boeken hier graag ieder jaar.

Score voor Skichalets.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja