Manoesch Jolmers

Waren in chalet Angelina van de winter met een paar families met kinderen. Het is een zeer geschikt huis hiervoor. Lekker ruim. We hebben het heel leuk gehad met elkaar en genoten van dit concept.

Machteld Bredius

Chalet Aurora is een heel mooi verzorgd Oostenrijks huis. In St. Anton en direct aan de piste. Ideaal. We hebben het super fijn gehad hier. Jammer dat de week zo om was. Maar we gaan gelukkig weer... Chalet Aurora is een heel mooi verzorgd Oostenrijks huis. In St. Anton en direct aan de piste. Ideaal. We hebben het super fijn gehad hier. Jammer dat de week zo om was. Maar we gaan gelukkig weer terug.

We hadden een zeer behulpzame en leuke chaletstaf.

Quirine van Verseveld

Al vele jaren boeken we bij Skichalets. Het is altijd goed voor mekaar.

Als je verzoeken hebt, wordt daar altijd rekening mee gehouden. Fijne organisatie.

Debby Essink

Uitstekende vakantie gehad in chalet Belle Etoile in La Plagne. Het chalet ligt ook echt vlakbij de piste.

Al jaren goede service.

Jennifer Hultermans

Chalet Aigle de Neiges in Les Gets: mooi chalet en ruim van opzet. Ook zeer goed was het catered skichalet concept. Uitstekende ligging ook t.o.v. de ski-liften en skipistes. We komen hier zeker een... Chalet Aigle de Neiges in Les Gets: mooi chalet en ruim van opzet. Ook zeer goed was het catered skichalet concept. Uitstekende ligging ook t.o.v. de ski-liften en skipistes. We komen hier zeker een keer terug.

Snelle reactie op je e-mails, ook vaak in het weekend.

Joyleen Truijens

Echt doen het chalet in Kirchberg. Eerste keer een catered ski chalet geboekt en het is ons zeer goed bevallen. Top verzorging en hele aardige staf. Tot snel weer.

Alles was perfect in orde.

Nathalie van Bergeijk

Wat hebben wij een super week gehad in chalet Selva Panorama in Sankt Christina. Het is een heel ruim chalet en heel gezellig. Ook leuk is het barretje. We hadden het hele huis gehuurd en er was nog... Wat hebben wij een super week gehad in chalet Selva Panorama in Sankt Christina. Het is een heel ruim chalet en heel gezellig. Ook leuk is het barretje. We hadden het hele huis gehuurd en er was nog heel veel leefruimte. Ideaal als je met kinderen gaat die hebben ruimte genoeg om hun ding te doen. Het chalet heeft mooie ruime kamers met schitterend uitzicht op de Langkofel en de skipistes. Je kunt naar de lift lopen, maar wij pakten de skibus. Die stop direct voor de deur. Je bent dan binnen een minuutje bij de lift. De staf kookte super. Ook kindermenu's. Waren schatten van mensen. Onze complimenten. Hopelijk komen ze komende winter weer terug. Voor het eerst in Val Gardena geskiet, maar wat een groot en mooi gebied is dat zeg. En de après-ski is hier ook fantastisch, gewoon op z'n Oostenrijks. In Sankt Christina bij de afdaling richting het chalet zit een hele gezellige aprèsskitent. Goeie dj zit daar, die snapt hoe je een gezellig sfeertje maakt.

Geweldige chaletstaf. Goede bereikbaarheid van kantoor in Nederland toen we nog wat vraagjes hadden. Ze hebben veel aanvullend voor ons geregeld. Fijne organisatie.

Met onze club vrienden in chalet Aigle des Neiges in Les Gets gezeten. Het is een prachtig groot chalet. Met heel veel ruimte. Het is ons zeer goed bevallen. De ligging van het chalet is centraal in... Met onze club vrienden in chalet Aigle des Neiges in Les Gets gezeten. Het is een prachtig groot chalet. Met heel veel ruimte. Het is ons zeer goed bevallen. De ligging van het chalet is centraal in Les Gets. Je loopt zo naar alle pistes en skiliften. Van de jacuzzi op het terras hebben we veel gebruik gemaakt. Lekker hoor als je van de piste komt om hierin te relaxen. 's Avonds was het diner in het chalet super. Echt gevarieerde diners van een heel leuk stel die onze chaletstaf was. Ze wonen ook niet in het chalet zelf. Onze eerste keer in een catered skichalet en we hebben nu al een optie staan voor komende winter. We gaan weer terug. Helemaal gezellig. Onze conclusie is: 'een echte aanrader dit chalet'. Het dorp is zeer sfeervol met veel leuke barretjes en goede restaurants. Het is geen modern uit de grond gestampt skistation.

Alle lof voor Skichalets.nl

Thomas Heerschap

Onze wintersportvakantie is zeer geslaagd in chalet Aigle des Neiges. Top huis en lekker ruim. Vlakbij de piste en liften en in het centrum.

Fijn contact gehad.

Jojanneke van der Vlist

Direct bij de gondelbaan en skipiste in een prachtige wijk met alleen maar schitterende chalets. Val d'Isere is een bestemming die we iedere liefhebber van de wintersport aanbevelen. Het is een... Direct bij de gondelbaan en skipiste in een prachtige wijk met alleen maar schitterende chalets. Val d'Isere is een bestemming die we iedere liefhebber van de wintersport aanbevelen. Het is een mooie en sfeervolle plaats zonder lelijke hoogbouw. We hebben een top verzorging gehad in skichalet Grand Pares.

Alles was uitstekend in orde. Echt voor herhaling vatbaar.