Daphne Berkholst-de Looff

De locatie van chalet Selva Panorama is fantastisch, direct bij het centrum van Santa Cristina dat naast Selva/Wolkenstein is gelegen en ook nog eens op een paar minuutjes van de ski-lift die direct uitkomt in Selva/Wolkenstein waar je dan ook meteen in de bekende Sella Ronda bent. We gaan hier iedere winter naar toe en het blijft geweldig. De uitzichten zijn adembenemend. Het valt niet voor niets onder het werelderfgoed van Unesco. Het huis ligt in het prachtige oude centrum met monumentale panden. Ook vanuit het chalet is het uitzicht prachtig. Je kijkt zo op het Sella Massief. Vooral met zonsondergang moet je eigenlijk even op het terras van het chalet gaan zitten en dan zie je de schittering van de zon op de rotspartijen. Dat zal je niet meer vergeten. Het huis is uitstekend verzorgd. Het is schoon en ruim. Ook de slaapkamers. Er is een gezellige Stube die je kunt vergelijken met huizen zoals in Oostenrijk. Hier ontbijt je en dineer je ook. Ook is er een leuk barretje en is er een nieuwe prachtig ingerichte Stube (in Alpen stijl) gekomen met gezellige zitjes en een Kachelofen. Het chalet heeft ook een grote sauna en nieuwe verwarmde ski-lockers. Het kan wel eens een ding zijn om in Santa Cristina/Selva Wolkenstein je auto bij je vakantie-adres te parkeren, maar bij dit huis is dit uitstekend geregeld door een eigen parkeergarage. Je auto staat hier veilig en droog en blijft op een goede temperatuur. Overigens kan je je auto gewoon in de parkeergarage laten staan, want als je ergens naar toe wilt, kun je lopen of de gratis ski-bus stopt direct voor het chalet. Je hebt het wel gelezen, we zijn heel lovend over deze bestemming en dit huis, dus onze conclusie is: “boeken dit chalet”.

Geen enkel negatief punt hebben wij aan te merken.

Score voor Skichalets.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja