Sonja van Daelen

Tot in de puntjes was alles verzorgd. Het ontbijt stond iedere dag klaar in de ontbijtkamer en was uitgebreid en alles werd aangevuld telkens. Als er iets niet was, dan kon je dat vragen en werd het geregeld. De diners die staf Jacqueline verzorgde waren uitmuntend. Iedere dag zijn we door haar verrast met iets wat ze zelf maakte voor ons als we van de piste thuiskwamen in het skichalet. Heerlijk genieten van al dat lekkers met een wijntje. Ook 's avonds kookte ze de sterren van de hemel. We hebben van alles gesmuld. We hadden gevraagd of ze voor de kinderen eerder wilde koken en dat deed ze. Ze maakte speciale kindergerechten en ook de kinderen likten hun vingers erbij af. Het is een top formule. Je hoeft nergens aan te denken, dat is ontzorging en vakantie. Bedankt en tot komende winter.... want wij komen beslist weer terug!!!!!

We hadden best wel wat eisen omdat we met veel kids waren en daarom hadden we veel telefonisch contact met Skichalets en we werden altijd keurig netjes geholpen. Ze geven je veel tips en adviezen. Ook de staf ter plaatse helpt met van alles. Top organisatie.

Score voor Skichalets.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja