Jos Berenschot

Mooi chalet direct bij de piste en direct bij de gondelbaan. Je bent meteen in het skigebied van Tignes-Val d' Isère. Een van de beste locaties die we ooit gehad hebben. In een prachtige omgeving,... Mooi chalet direct bij de piste en direct bij de gondelbaan. Je bent meteen in het skigebied van Tignes-Val d' Isère. Een van de beste locaties die we ooit gehad hebben. In een prachtige omgeving, midden in het berglandschap en in een prachtige chaletwijk. Het centrum van Val d'Isère is dichtbij. Heerlijke diners werden geserveerd in het chalet. Het was een super weekje.

We hebben een paar vegetariërs binnen ons gezelschap en daar werd uitstekend rekening mee gehouden. Wat kan die chalet staf koken in chalet Grand Pares.

Karina Jorna

We hadden een profesionele kok als chaletstaf. Wat kan hij koken en wat een gastheer. Gezellig huis, echt Oostenrijks. Gezellige Stubes om met elkaar te eten en spelletjes te spelen. Het is hier ook... We hadden een profesionele kok als chaletstaf. Wat kan hij koken en wat een gastheer. Gezellig huis, echt Oostenrijks. Gezellige Stubes om met elkaar te eten en spelletjes te spelen. Het is hier ook brandschoon. Voor het eerst dit geboekt en een gecatered chalet vinden we ideaal. Tot volgende winter.

Uitstekend eten in de chalets. Gastvriendelijke staf.

Dorenda van Bemmelen

Mooi en groot chalet. Twee grote woonkamers met flatscreen TV's. Kids vonden dit ideal. Het skichalet is bij de piste. Je skiet gelijk naar de gondelbaan en je bent meteen in het Arlberg skigebied.... Mooi en groot chalet. Twee grote woonkamers met flatscreen TV's. Kids vonden dit ideal. Het skichalet is bij de piste. Je skiet gelijk naar de gondelbaan en je bent meteen in het Arlberg skigebied. Echt een super geode locatie. De staf kan geweldig koken. Onze complimenten. We kunnen kort en krachtig zijn, het was een geweldige wintersport.

Al vele jaren boeken we bij Skichalets een chalet en altijd is het weer goed.

Rolf Deurloo

Mooi huis en zeer ruim met meerdere woonkamers. Grote slaapkamers en alles werd perfect schoon gehouden door de chaletstaf. De verzorging was perfect. De chaletstaf heeft veel horeca ervaring en... Mooi huis en zeer ruim met meerdere woonkamers. Grote slaapkamers en alles werd perfect schoon gehouden door de chaletstaf. De verzorging was perfect. De chaletstaf heeft veel horeca ervaring en verstaat z'n vak. Zeer professioneel. Onze complimenten. Het was voor het eerst zo'n catered skichalet, maar we zijn verkocht. Ideaal als je met een groep bent. Je hoeft niets meer te doen, alles wordt geregeld. Het is een weekje met vrienden op wintersport en dan hebben wij geen zin om boodschappen te doen en het ontbijt te doen en te koken. Hotel vinden we te massaal. Een catered skichalet is een mooie combi. Jammer was wel dat er veel file stond op de Fernpass, beter om via de Arlberg tunnel te rijden.

Goede betrouwbare organisatie, met 25 ervaring in catered skichalets.

Hugo Vergeer

Onze complimenten aan de staf. We hebben een heel leuke wintersport gehad met elkaar. Lekker gegeten en een mooi en schoon huis. Ruime kamers en fijne ligging.

We kenden Kaprun niet maar het is ons aanbevolen door de dame op kantoor bij Skichalets.nl. En dat is een goede keuze geweest. Ze wist precies wat we zochten.

Fayèn Elsinga

Mooi huis in hartje centrum. Liften en pistes op loopafstand. We waren met onze kinderen in dit chalet en dat is echt geweldig met die verschillende woonkamers. Kunnen ze heerlijk spelen. Ontbijt,... Mooi huis in hartje centrum. Liften en pistes op loopafstand. We waren met onze kinderen in dit chalet en dat is echt geweldig met die verschillende woonkamers. Kunnen ze heerlijk spelen. Ontbijt, hapjes na het skiën en het diner uitstekend verzorgd. Staf heel aardig en zeer dienstverlenend. Kortom, een echte aanrader.

We vinden een catered chalet echt de uitkomst als je met jonge kinderen bent. Heerlijk dat alles voor je geregeld wordt. Hierdoor heb je echt vakantie.

Paul Kauffeld

Het skichalet is catered en het is zeer goed. Het chalet is schoon, heeft ruime kamers, het woongedeelte is sfeervol en het eten top. De vierde keer dat we bij Skichalets boeken en het is ons weer... Het skichalet is catered en het is zeer goed. Het chalet is schoon, heeft ruime kamers, het woongedeelte is sfeervol en het eten top. De vierde keer dat we bij Skichalets boeken en het is ons weer zeer goed bevallen. Voor het eerst dit chalet in Kirchberg. Echt aan te raden.

Goede service op hoofdkantoor, maar ook ter plaatse in het chalet

Agnes Groen

Gevarieerd driegangendiner iedere avond. Onze chaletstaf was een professionele kok. Dus genoten. Het chalet is heel ruim met twee grote woon/zitkamers. Het werd zeer schoon gehouden. We hebben het... Gevarieerd driegangendiner iedere avond. Onze chaletstaf was een professionele kok. Dus genoten. Het chalet is heel ruim met twee grote woon/zitkamers. Het werd zeer schoon gehouden. We hebben het fantastisch gehad.

Ruim chalet. Uitmuntende service.

Sven Hoogenelst

We zaten met Skichalets in Kappl. Een net verzorgd chalet. Alles werd goed schoon gehouden. Drankjes waar ruim voorradig en we konden pakken wat we wilden. Het eten was heerlijk. De chalet staf was... We zaten met Skichalets in Kappl. Een net verzorgd chalet. Alles werd goed schoon gehouden. Drankjes waar ruim voorradig en we konden pakken wat we wilden. Het eten was heerlijk. De chalet staf was zeer aardig en hulpvaardig.

Goed eten, ideaal dat de drank all inclusive is, schoon chalet, goede chalet host.

Celine Kappert

We hebben in Gerlos verbleven in skichalet Dengg. Echt geweldig gegeten in dit catered chalet. De staf is een geweldige goede kok. We hebben het heel goed en gezellig gehad. Tot volgend jaar.

Er is ook rekening gehouden met onze allergie m.b.t. de diners. Ze maken waar wat ze beloven.